כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בגלל בלבול: תלונה על מוזס בכנסת

ח"כ לייזר מוזס, התבלבל בשמה של ח"כ קסניה סבטלובה וחטף תלונה לועדת האתיקה: "זו גזענות"

בגלל בלבול: תלונה על מוזס בכנסת
יונתן זינדל, פלאש90


טעות או עלבון? יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס נשא היום דברים במליאת הכנסת ותקף בחריפות את ח"כ קסניה סבטלובה, שלקחה חלק בהדלרת הנרות בכותל המערבי על ידי נשות הכותל.

מוזס לא הגה נכונה את שמה. וחברת הכנסת טענה שזה כוון לפגוע בה.

מוזס אמר התייחס להדלקת הנרות בכותל והוסיף: "מה שיותר כואב לי, באה חברת כנסת, שאני לא יודע אם היא פעם ביקרה כבר בכותל המערבי, אני לא יודע אם היא כבר אמרה פעם - באה בחסות החסינות, מכניסה שם את המנורה. המשטרה לא נתנה, המאבטחים לא נתנו. בחסות החסינות באה והכניסה את המנורה. ואיזה ניצחון מוחץ היה שם, איזה ניצחון. "קטניה", "סלבטניה", אני לא יודע איך שקוראים לה, מה השם בדיוק, "טניה".



ח"כ קסניה סבטלובה החליטה לעורר מהומה על כך, והגישה תלונה לועדת האתיקה של הכנסת כנגדו.

לטענתה "ח"כ מוזס, העליב ותקף אותי במליאת הכנסת בגלל ששמי הוא קסניה סבטלובה. כמה אירוני זה שזמן קצר לפני שאני עולה לנאום במסגרת ציון יום הפליטות והגירוש של יהודי ארצות ערב ואיראן, מראה לנו מוזס את גזענותו ושנאתו לחלק בציבור הישראלי.

בתגובה נמסר מלשכתו של יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ אליעזר מנחם מוזס, כי לא התכוון לשבש את שמה של ח"כ סבטלובה במכוון אלא טעה בהגיית שמה. "ייקח לו זמן לדעת איך מבטאים את השם שלה ובסוף הוא ידע", נמסר מלשכתו. כמו כן ח"כ מוזס התנצל באולם המליאה בפני ח"כ סבטלובה.
מנחם אליעזר מוזס קסניה סבטלובה ועדת האתיקה כנסת תלונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד