כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ח"כים נגד טראמפ; מרגי הצטרף

לאחר שנודע כי המועמד הרפובליקני שאמר כי על ארה"ב לאסור כניסת מוסלמים, ייפגש עם נתניהו - מגיעה המחאה

מרגי, צילום: פלאש90
מרגי, צילום: פלאש90


בעקבות התבטאויותיו השנויות במחלוקת של המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, שאמר כי "ארה"ב צריכה לעצור כניסת מוסלמים", קוראים 37 חברי וחברות כנסת לראש הממשלה בנימין נתניהו לבטל את הפגישה הצפויה לו עם טראמפ.

את מכתב חברי הכנסת יזמה ח"כ מיכל רוזין ממרצ, ובו הם דורשים לגנות בפומבי את דבריו הגזעניים של המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, ואף דורשים כי יבטל את פגישתם המתוכננת, טרם יחזור בו טראמפ מדבריו.

ח"כ רוזין - "בעוד שברחבי העולם מנהיגים מגנים את דבריו הגזעניים והמקוממים של המועמד הרפובליקני לנשיאות, נתניהו מעניק לו חיבוק חם.

"פגישתם בסוף החודש נותנת גיבוי לאמירותיו הגזעניות, ובכך ביזוי אופייה הדמוקרטי של מדינת ישראל וכן פגיעה באזרחיה המוסלמים".

על המכתב חתומים חברי הכנסת יעקב מרגי, רועי פולקמן, זהבה גלאון, אילן גילאון, עמיר פרץ, אחמד טיבי, סתיו שפיר, נחמן שי, איתן כבל, יוסי יונה, מיכל בירן, עליזה לביא, מיקי לוי, תמר זנדברג, עיסאווי פריג', מיקי רוזנטל, אראל מרגלית, עבד אל חכים חאג' יחיא, יואל חסון, איתן ברושי,טלב אבו עראר, יעל גרמן, זוהיר בהלול, חנין זועבי, מסעוד גנאים, קסניה סבטלובה, עבדאללה אבו מערוף, יוסף ג'בארין, אוסאמה סעדי, איציק שמולי, מרב מיכאלי, קארין אלהרר, דב חנין, עאידה תומא-סלימאן, חיים ילין, יעקב פרי.
טראמפ ארצות הברית מרגי נתניהו רוזין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד