כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

צפו: דרעי הגיע לבתי גדולי ישראל

שר הפריפריה הגיע לשורה ארוכה של רבנים וראשי ישיבות להזמינם לחתונת בתו • יעקב כהן התלווה ותיעד

צפו: דרעי הגיע לבתי גדולי ישראל
יעקב כהן


יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ביקר היום (ד) בבתיהם של גדולי ישראל, כדי להזמינם לשמחת נישואי בתו שתיערך בעוד כשבועיים.

בין גדולי הדור אצלם ביקר, נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן, הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגר"ש בעדני, האדמו"ר מגור, הגר"י מאמאן, הגר"מ צדקה, הגרי"ג אדלשטיין, הראשל"צ הגר"א בקשי דורון, הגרב"מ אזרחי, האדמו"ר מויז'ניץ, הגרב"ד פוברסקי, הגר"ש בן שמעון, הגר"מ מאיה, הגר"ר אלבז, הגר"י אדלשטיין והגר"ד יוסף.

גדולי התורה חיזקו את ידיו בכל פועלו למען עולם התורה ובירכוהו שיזכה להמשיך להגדיל תורה ולהאדירה תוך שמירת האחדות בציבור החרדי.

בביקורו אצל נשיא מועצת חכמי התורה דן עימו דרעי במשך דקות ארוכות על הנושאים העומדים על הפרק ובעיקר בענייני החינוך וחיזוק וביצור קדושת השבת. הגראי"ל שטיינמן שמח מאד לקראת יו"ר ש"ס והאציל לו ברכה מיוחדת על מאמציו לשמור על האחדות בציבור החרדי. גם הגר"ח קנייבסקי בירך את דרעי שיזכה להמשיך לקדש שם שמים.

בביקורו אצל הגרב"ד פוברסקי, גילה דרעי מדוע קרה לביתו הכלה בשם בת שבע מרגלית, "נולד לנו בן ולאחמ"כ כמה בנות, הלכתי למרן הרב עובדיה ואמרתי לו אני רוצה בן, אמר לי מרן תקרא לה בת שבע. וזה סגולה שאם קוראים ככה. אח"כ בא בן, וכך היה. קראתי לה בת שבע והוספתי גם את השם מרגלית ע"ש הרבנית ע"ה שבאותה תקופה הלכה לעולמה, וב"ה לאחמ"כ נולד לנו בן".

בביקורו אצל האדמו"ר מויז'ניץ שב ועלה נושא האחדות החשובה בציבור החרדי, האדמו"ר אף הדגיש שעל ידי זה צריך לעזור ולקדם גם פתרונות למצוקת הדיור בציבור החרדי. בשיחה עם הגר"מ צדקה העלה דרעי זכרונות מאותם ימים בהם למד בפורת יוסף וסיפר כי היה נוהג ללמוד מידי ליל שישי כל הלילה ובבוקר היה קורא לו הגר"י מועלם ויושב איתו על רשימת קניות שצריך לקנות לבחורים לשבת, "הייתה לו ענווה מיוחדת", אמר דרעי כשהגר"מ צדקה ציין בפניו כי עדיין הלימוד הזה מידי ליל שישי קיים בהיכלה של ישיבת פורת יוסף בשכונת גאולה בירושלים.

צילום: יעקב כהן
























































דרעי גדולי ישראל הזמנה הרב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד