י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יוקרה אמיתית: ספינת הדגל החדשה של וולבו נחשפת

מכונית הדגל החדשה של וולבו שרבים חיכו לה נחשפת: כך נראית הוולבו S90 -הרכב המפואר שמיועד להתחרות ראש בראש מול דגמי היוקרה הגרמנים, וכולל שלל טכנולוגיות חדשות לצד עיצוב ואיכות חומרים גבוהה במיוחד

יוקרה אמיתית: ספינת הדגל החדשה של וולבו נחשפת


יצרנית הרכב השבדית וולבו הציגה את ספינת הדגל שלה: דגם האס 90 סדאן שיבקש לנגוס נתח בשוק היוקרתי שבו מככבות המרצדס אי קלאס ובמוו סדרה 5.

אחרי תקופת בצורת מאז הגעת האס 80 והחלפת הבעלות על החברה שעברה מבעלות של פורד לבעלות ג'ילי הסינית, הגיעה העת להשיק את המכונית הגדולה הבאה מבית וולבו שממשיכה להציג את הטכנולוגיה הגבוהה ביותר שכבר טעמנו ממנה באיקסי 90.

המכונית שפותחה במשך 4 שנים בנוייה על הפלטפורמה המודולארית החדשה של וולבו, היא גדולה בכל המידות מהדגם היוצא ובנוסף חולקת את המנועים שלה עם האיקס 90. העיצוב החיצוני מושתת על קווים נקיים וחלקים והמרכב מחולק בצורה פרופורציונאלית וכך מתקבל עיצוב אלגנטי ונעים למראה.



בתוך המכונית תרגישו את הטאץ' הסקנדינבי בכל הקשור לעיצוב כאשר איכות החומרים גבוהה במיוחד ואיכות ההרכבה בהתאם. שילוב החומרים בתא הנוסעים יוצר אווירה של יוקרה וחדשנות יחד עם מערכת התצוגה שנלקחה אף היא מדגם האס יובי.

דגם טי 5 יקבל מנוע בנפח 2 ליטר בהספק 240 כוחות סוס ואם תבחרו בדגם טי 6 תקבלו מנוע בהספק 316 כוחות סוס. הדגם השלישי הוא טי 8 עם יחידת כוח היברידית שתתוגבר בשני מנועים חשמליים וההספק הכולל יעמוד על 400 כוחות סוס. המכונית תשווק באירופה גם עם מנוע דיזל ומערכת ההנעה הבסיסית תהיה לגלגלים הקדמיים אולם קיימת גם גרסת 4 על 4 וכל דגם יגיע בשתי רמות גימור עם חבילת בטיחות חדישה ומערכות נהיגה חצי אוטונומיות.

מחברת מאיר יבואנית וולבו לישראל נמסר כי המכונית ככל הנראה תגיע לישראל ברבעון השלישי של 2016.
וולוו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד