י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תושב בני ברק איים במסור על פועלים ערבים

צעיר בן 15 מבני ברק מואשם כי איים יחד עם בני 12-13 באמצעות מסור על פועלים ערבים באתרי בנייה בעיר

.
.





פרקליטות תל אביב הגישה היום 0ה') כתב אישום לבית המשפט לנוער בעיר כנגד קטין בן 15, תושב בני ברק, בגין איומים ממניע גזעני, החזקת סכין והפרת הוראה חוקית.

על פי כתב האישום, ביום ראשון י"ט חשון בעקבות גל הטרור שהחל בספטמבר 2015 נגד יהודים, החליט הצעיר יחד עם שני צעירים נוספים בני 13 ו-14, כי יסתובבו באתרי בנייה שונים בבני ברק וידרשו מהקבלנים באתרי הבנייה להפסיק להעסיק פועלים ממוצא ערבי בשל היותם ערבים ובשל גל הטרור.

בסמוך לשעה 12:00 יצאו השלושה כשהנאשם נושא על גופו מסור ובן ה-14 אוחז בידו מוט ברזל. השלושה הגיעו לאתר בנייה בבני ברק, ניגשו לפועלים במקום, ושאלו אותם היכן הקבלן. המתלונן שאל אותם מי הם ומה הם צריכים. בתגובה השלושה גידפו את הפועלים ואיימו עליהם באומרם, בין היתר, "תעופו מכאן", "אנחנו נהרוג אתכם", "מוות למחבלים". השלושה אמרו זאת כאשר בן ה-14 אוחז במוט הברזל ומטיח אותו בקיר על מנת להפחיד את הפועלים.

המתלונן אמר לנאשם כי הוא יקרא למשטרה. אחר כך המשיכו השלושה לאתר בנייה נוסף באזור ודרשו מהקבלן שלא יעסיק פועלים ערבים. בהמשך המשיכו השלושה לעוד אתר בנייה, ניגשו לפועלים כשבן ה-14 אוחז במוט הברזל, וצעקו לעברם "מוות לערבים", מוחמד מת", "מוחמד חזיר", וכן אמרו לקבלן "אתה מעסיק ערבים, אתה בוגד".

עוד באותו הלילה, שהה הנאשם עם שני הקטינים הנוספים במבנה נטוש בבני ברק והחזיק על גופו סכין, מוט ברזל ושני גרזנים. הנאשם גם מואשם בכך שלאחר ששוחרר למעצר בית מלא בפיקוח והותר לו לצאת לאירוע, הוא לא חזר למעצר הבית ואותר על ידי המשטרה ב-9.12.15.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים. הנאשם נעצר היום עד להחלטה אחרת.
פועלים אתר בניה איום מסור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד