י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לראשונה: עצור מפרשת דומא משוחרר לביתו

עו"ד קידר מטעם חוננו - "זה היה מעצר שווא, הארכות מעצרו - תעודת עניות לבתי המשפט"

מסיבת העיתונאים של "חוננו" בעקבות סדרת המעצרים, צילום: בן קלמר, פלאש90
מסיבת העיתונאים של "חוננו" בעקבות סדרת המעצרים, צילום: בן קלמר, פלאש90


הבוקר (ו') הודיעו גורמי החקירה לעו"ד עדי קידר מארגון חוננו, כי אחד הבגירים העצורים בחשד למעורבות בפרשיית דומא ישוחרר לביתו.

הבגיר, תושב בנימין נשוי ואב לילדים, נעצר לפני 12 יום ונלקח לחקירות במתקני השב"כ. כזכור, לפני יומיים האריך בימ"ש השלום בפ"ת את מעצרו של הבגיר עד ליום א' הקרוב, אך הבוקר הודיעו גורמי החקירה כי הוא ישוחרר כבר היום לחמישה ימים מעצר בית בביתו.

ב"חוננו" אומרים כי השחרור מגיע על רקע מאבק ציבורי רחב בעקבות המעצרים הגורפים בפרשיית דומא, בעקבות היחס המשפיל וההטרדות אותם עוברים משפחות העצורים וכן לאור תנאי המעצר הקשים בהם מוחזקים העצורים.

יצויין כי לחלק מהעצורים עדיין אסור להיפגש עם עו"ד, מעל שבועיים, ומחלקם נמנעת האפשרות לקבל צרכי דת כגון תפילין, והדלקת נרות חנוכה.

עו"ד עדי קידר מארגון "חוננו" שייצג את החשוד מסר כי "שחרורו של החשוד הזה מלווה ברגשות מעורבים. אנו מהיום הראשון טוענים לגבי חפותו, טוענים שמערכת המשפט הפרקליטות והשב"כ הותירו אותו במעצר - מעצר שווא, כאשר הם יודעים שאין לו קשר, אין לו מודעות, אין לו שום דבר שקשור לאירוע הזה.

"מצער, שהמשטרה בלית ברירה לאחר שאין שום ראיות ושאין שום חשד נאלצה לשחררו, זאת אחרי שבתי המשפט לאחר שהוצגו בפניהם דברים כאלו ואחרים הורו על מעצרו - זו תעודת עניות לבית המשפט, למשטרה ולשב"כ ואני בטוח שהמילה האחרונה טרם נאמרה במקרה הזה".

עו"ד בנצי קבלר אשר גם מייצג בפרשה מטעם ארגון חוננו הוסיף - "אני מאד שמח שהבגיר שוחרר, אבל יותר עצוב שמלכתחילה נעצר".
דומא עצור חוננו טרור יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד