כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הילד שהתנדב: אליהו רפאל טראב ז"ל

אבל בשכונת רמות: עשור לאחר שנולד, נפטר הילד אליהו רפאל טראב ז"ל מהמחלה הקשה, לאחר שסבל ייסורים מרים

הילד רפאל אליהו ז"ל עם הגר"ח קניבסקי (באדיבות המצלם)
הילד רפאל אליהו ז"ל עם הגר"ח קניבסקי (באדיבות המצלם)


ברוך דיין האמת: הילד אליהו רפאל טראב ז"ל נפטר סמוך ליום הולדתו העשירי - נר שביעי של חנוכה - לאחר שסבל ייסורים קשים ומרים מהמחלה הקשה.

רפאל אליהו ז"ל נולד להוריו היקרים והצדיקים ב'זאת חנוכה' לפני עשר שנים. משפחת טראב הכניסה לפני כשנה ספר תורה לרפואתו השלמה, לרגל סיום כתיבת ספר התורה, הגיע הילד אליהו רפאל לבתי גדולי ישראל מכל החוגים והעדות, על מנת לזכות אותם לכתוב אות בספר תורה. מצבו הבריאותי של אליהו רפאל ידע עליות ומרודות רבות במהלך השנים האחרונות.

סיפור מרגש התרחש לפני כשנה במעונו של הגר"ח קנייבסקי בני ברק: הילד אליהו רפאל הגיע יחד עם אביו ויו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן אברמן שפנה לגר"ח וסיפר לו כי "לפני מעלה משנה הגענו לרב בכדי לבקש את ברכתו לרפואת הילד אליהו, והרב השיב בשעתו, 'רפואה שלמה בקרוב', ואכן לתדהמת הרופאים המחלה הנוראה שרבים חללים הפילה - חלפה לה כלעומת שבא, והילד היקר אליהו שב לחייו הרגילים כמו חבריו".

הרב אברמן המשיך לספר לגר"ח כי "לאחרונה, למרבה הצער, שבה המחלה לילד, והוא נזקק לעבור טיפולים קשים מאוד בבתי חולים אשר מתישים אותו וגורמים לו לסבל נוראי. אנחנו רוצים שהרב יברך שוב את הילד". הגר"ח קנייבסקי שמע את הפרטים, ולפתע הרים את ידו, הוציא את פאותיו של הילד אליהו מאחורי אוזניו והניחן מקדימה. הנהגת הרב קניבסקי ריגשה מאוד את הילד ובני משפחתו.

בארגון 'איחוד הצלה' מציינים כי אליהו ז"ל הוא לא עוד סתם מתנדב בארגון שנלחם בגבורה מול מלאך המוות, הוא נלחם בו בגופו - וחלומו הגדול היה להבריא ולהצטרף לאלפי המתנדבים שמצילים חיים מידי יום. לדבריהם, "רפאל מילדותו אהב והרגיש שייכות לחובשי האירגון, ולמרות מצבו הבריאותי הקשה הגיע מידי פעם למשרדי הארגון ולמוקד החירום הארצי כדי לחוות את החוויה מקרוב. רפאל אף קיבל מכשיר מירס דרכו היה בקשר רציף עם המתנדבים בכל הארץ שבשבילם הוא היה מתנדב מן המניין.

הלווייתו תצא בשעה 13:00 בצהריים מביתו ברחוב הרב רובין בשכונת רמות ד' בירושלים להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הרב קניבסקי רפאל אליהו טראב לב מלכה איחוד הצלה לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד