כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: לעיני אלף ילדים - המקובל הדליק

כאלף ילדי חברות תהילים מאשדוד השתתפו במסיבת חנוכה מיוחדת, במעמד המקובל רבי בניהו שמואלי • תיעוד

צפו: לעיני אלף ילדים - המקובל הדליק


כאלף ילדי חברת התהילים שעל ידי ארגון 'זמרת הארץ' השתתפו במסיבת חנוכה מרכזית שהתקיימה באולמי גולדן קראון, במעמד המקובל הצדיק רבי בניהו שמואלי ראש ישיבת המקובלים "נהר שלום" ורבנים חשובים.

במשך תקופה קיבלו ילדי חברת התהילים בעיר "זמרת הארץ" וכן "תפילת ציון - תהילת שמעון" כרטיסי הגרלה מידי שבוע על הצלחה במבחנים ועל הגעה בזמן לתהילים, כרטיסי ההגרלה נאספו בארגז ענק שהוצב בצד הבמה, ובמהלך הערב, הילדים זכו בפרסים יקרי ערך ובהם 2 זוגות אופנייםף עשרות ספרים יקרים ועוד.

הערב נפתח בשירה ובקריאת מזמורי תהילים על ידי יו"ר הארגון הרב משה נג'אטי. תוך כדי השירה, התבשרו המשתתפים על בואו של המקובל הרב בניהו שמואלי ומיד נעמדו על מקומותיהם בסדר מופתי ופצחו בשירת 'ימים על ימי מלך תוסיף'. עם הגעתו לשולחן המזרח, התקבל בברכה על ידי ר' משה נג'אטי, הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית והרה"ג רבי מאיר אבוחצירא ראש כולל 'תורה לשמה'.

הגר"ב שמואלי ניגש להדליק את נרות החנוכה בחנוכיה גדולה שניצבה במרכז השולחן. לאחר מכן נשא דברי עידוד וחיזוק לכבוד המעמד, בדבריו ציין את מעלתם של תינוקות של בית רבן שזהו הבל שאין בו חטא "וזה זכות גדולה אשר מידי שבת בשבתו הילדים מתאספים בבתי הכנסת וקוראים תהילים, במקום להסתובב ללא מעש, זה מבטל גזרות קשות מעם ישראל ובזכותכם אנו חיים".



דברי תורה וברכה נשא הגר"מ אבוחצירא ראש כולל 'תורה לשמה' ורב קהילת 'תפארת רפאל' ברובע הסיטי, כשבדבריו ציין לשבח את פעילות חברת התהילם אשר מתקיימת גם בבית מדרשו ולשם נודד הר' נג'אטי במסירות רבה כדי לעודד את ילדי תשב"ר שישתתפו בתהילים ויברכו על כך.

את הערב נעל בדברי ברכה יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן שהזכיר את המלחמה של היוונים לפגוע בקדושת תורת ישראל וכאן אנו מקבלים תשובה, כאשר אלפי ילדים מתאספים בימי החנוכה בכינוס של קודש וממשיכים בדרך מסורת אבותינו וקוראים תהילים,

















































הרב שמואלי מסיבה חנוכה חיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד