י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אמו של אורן שאול לחמאס: "אני רוצה להאמין לכם"

הוריו של אורן שאול, חלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע, פנו במסיבת עיתונאים לראש הממשלה ואף לחמאס, בבקשה - תנו לנו מידע

אורן שאול
אורן שאול צילום: פייסבוק


האם הוא בחיים? זהבה והרצל שאול, הוריו של החייל אורון שאול הי"ד, שבמהלך מבצע צוק איתן הוגדר כחלל שמקום קבורתו לא נודע, כינסו היום מסיבת עיתונאים בה פנו לראש הממשלה ואפילו לחמאס, בבקשה לקבל אות חיים מבנם, שעל פי טענות החמאס מוחזק חי בידיהם.

"איסמעיל הניה, אני פונה אליך שוב, אני רוצה להאמין לך. תציג הוכחות מוצקות על מצבו האמיתי של אורון בני, אני יודעת שיש לזה מחיר", אמרה האם, "ברגע שתציג הוכחות, אני מבטיחה, נהפוך את המדינה ואת העולם כדי שהעסקה תצא אל הפועל", הוסיפה.

אמו של אורון פנתה גם לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך מסיבת עיתונאים שכינסה המשפחה, ודרשה ממנו להפעיל מאמצים רבים יותר לשחרור בנה, הנעדר מאז מבצע צוק איתן.

בעקבות כך, בני משפחתו של הדר גולדין הי"ד, שנחטף אף הוא בידי חמאס במהלך מבצע "צוק איתן", הגיבה "משפחת שאול ואנחנו, משפחתו של הדר גולדין, מחכות זה שנה וחצי לשובם של בנינו הביתה, והחמאס מייצר מניפולציות פסיכולוגיות על מנת לשבור את רוחנו.

"הגיע הזמן שהמדינה לא תיכנע לדפוסי עבר, תציג עמדה תקיפה מול חמאס ותקבע היא את המחיר שחמאס ישלם על חטיפת חיילים. אסור למדינת ישראל לעשות שום מחוות הומניטריות ואחרות כלפי תושבי עזה, עד אשר יושבו הדר ואורון".

בעקבות מסיבת העיתונאים מסרו גורמים בחמאס כי עמדת הארגון נותרה כשהייתה. "חמאס ינהל משא ומתן ויעביר מידע על גורל הישראלים רק לאחר שישראל תשחרר את אסירי עסקת שליט שנעצרו בתקופה שלאחר חטיפת הנערים", נמסר.
אורון שאול הדר גולדין צהל חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד