כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דמי חנוכה ב'צורה וצבע'

מגוון עצום של יצירות הפעלה ותעסוקה לחנוכה, ייחודיים וחדשים • אור לילדים - שמחה להורים

דמי חנוכה ב'צורה וצבע'


בחנוכה אפשר לנצל את הזמן לשעות איכות עם המשפחה והילדים, רבים משתמשים בדמי החנוכה לרכישת מתנות ויצירות. אם אתם מחפשים תעסוקה יצירתית וחינוכית לכל המשפחה במהלך ימי החנוכה, לצורה וצבע יש מבחר עצום של רעיונות הפעלה , מגוון יצירות. כמו גם מגוון מתנות ייחודיות המתאימות מאד לימים אלו.


גם אם אתם מחפשים רעיונות להפעלה בערבי לביבות משפחתיים, תוכלו למצוא ב'צורה וצבע' מבחר רעיונות להפעלה חוויתית: מגוון סביבונים, הכוללים גם סביבוני עץ/ קלקר. עיצובים שונים של חנוכיות. כמו''כ החנות מציעה מבחר כדים לקישוט ויצירה.

בנוסף, ניתן להשיג בחנות קישוטי נרות מרשימים הכוללים: משטחי דונג, דפי שעווה צבעוניים ושעווה פיסולית, כמו''כ ניתן גם ליצור נרות מפתיתי שעווה ומג'ל שעווה. קישוטי הנרות חביבים במיוחד על הילדים ומותאמים לכל שכבות הגיל.

חדש וייחודי בצורה וצבע! פוטו פרל- תמונה מחרוזי גיהוץ, (ללא צורך בגיהוץ) אתם מביאים את התמונה, ואנחנו נהפוך אותה לתמונת פנים העשויה מיצירת חרוזים מדויקת – מדובר בחוויה משפחתית ברמה אחרת...

רעיונות נוספים למתנה: ערכות פייטים, רקמות וכן ערכות יצירה מוכנות במחירים משתלמים במיוחד. הנחות מיוחדות במהלך ימי החנוכה על כל רכישה.



'צורה וצבע'- רחוב הרב לנדא 4 בני ברק
צורה וצבע חנוכה משפחות חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד