י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בעקבות אסונות רבים: עזרה ראשונה לגננות

רשת גני הילדים ומעונות 'בית יעקב' ופתחיה יעניקו לצוותים החינוכיים במוסדות הכשרה להגשת עזרה ראשונה במסגרת קורסי "משפחה בטוחה" של 'איחוד הצלה'

בעקבות אסונות רבים: עזרה ראשונה לגננות
דוברות איחוד הצלה


שיתוף פעולה להצלת חיים. כ-4,000 גננות, סייעות, מנהלות, מטפלות, מרפאות, מפעילות צהרונים, מפעילות משפחתונים ועובדי מינהל ותחזוקה יעברו הכשרת עזרה ראשונה במסגרת קורסי "משפחה בטוחה" של 'איחוד הצלה'.

בפגישה שנערכה בין מנכ"ל 'איחוד הצלה', משה טייטלבוים, ומנהל לשכתו, שבתי רפפורט, לבין הרב יצחק גולדקנופף, המנהל הכללי של גני הילדים ומעונות 'בית יעקב' והרב ישראל גולדקנופף, מנהל פתחיה מוסדות לחנוך מיוחד, סוכם כי הצוותים החינוכיים במוסדות יוכשרו בקורס להגשת עזרה ראשונה.

כמו כן סוכם כי גם צוותי משפחתוני וצהרוני צילה ואיגוד הת"תים יעברו את הקורס. הקורסים יועברו בהכוונת רבני "איחוד הצלה" והוועדה הרוחנית של בית יעקב.
הקורס מעניק כלים להגשת עזרה ראשונה באירוע חירום רפואי עד להגעת צוות טיפול מקצועי. באירוע חירום רפואי, הדקות הראשונות הינן קריטיות לייצוב מצבו של החולה או הפצוע וככל שיקבל טיפול בדקות הראשונות למקרה, יגברו סיכוייו של החולה או הפצוע להינצל ויגדל הסיכוי למניעת נזק בלתי הפיך. הנושאים שנלמדים בקורס הם החייאה בסיסית, טיפול בחנק מגוף זר וטיפול בחום ופרכוסי חום בתינוקות וילדים. הקורס בן ארבע שעות וההשתתפות בו חינם.

כזכור, לפני כחודש, הבאנו את סיפורו המזעזע של גן ילדים פרטי באשדוד, בו הסתובבו הילדים במשך שעתיים כשהגננת אינה בין החיים.

קישורים:
לקריאת הכתבה הטרגדיה בגן: "על פני הילדים היו כתמי דם"
עזרה ראשונה איחוד הצלה טרגדיה טראומה גננות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד