כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הרב קוק: דרעי היה ממייסדי הישיבה

רבה של רחובות נשא דברים בכנס המועצות הדתיות, וחשף כי דרעי נשלח כבחור מ'חברון' לחזק את 'מאור התלמוד'

הרב קוק: דרעי היה ממייסדי הישיבה


חברי המועצות הדתיות בשיתוף משרד הדתות יזמו 'יום עיון' בנושא תקצוב המועצות בתחום מבני הדת לשנת 2016. הכנס התקיים באירוח של המועצה הדתית בעיר רחובות, והשתתפו בו עו"ד עודד פלוס מנכ"ל המשרד לשירותי דת, יו"ר החבר ר' שלמה תנעמי, המארח הרב אלדד גדסי יו"ר המועצה הדתית רחובות, ראש העיר רחמים מלול ועוד שורה של אנשי מקצוע ממשרד הדתות.

במרכז יום העיון, נשא דברי ברכה מעניני דיומא רבה הראשי של רחובות הרה"ג שמחה הכהן קוק חבר מועצת הרבנות הראשית, כשבדבריו הדגיש את מעלת לימוד התורה בכל התקופות. הרב קוק הזכיר את מבצר התורה של ישיבתו 'מאור התלמוד' בעיר רחובות וגילה לראשונה כי השר אריה דרעי היה מתלמידיה הראשונים, "כשפתחו את הישיבה היה מעט תלמידים, והרב אריה דרעי למד אז בישיבת חברון ובקשנו 15 תלמידים מישיבת חברון ומבין 15 התלמידים היה הרב אריה דרעי ועד היום אנו מוקירים לו טובה על כך שעל ידי זה הישיבה התחילה לשגשג". אמר הרב קוק.



המנכ"ל עו"ד עודד פלוס הודיע בכינוס לראשי 132 מועצות דתיות על תוכניות מהפכניות וחדשות בתחום הרגולציה ושיטות העבודה. מהתוכנית שהציג עולה כי 14 מועצות דתיות ייפרדו מהחשב המלווה כך שהן תוכלנה להתנהל עצמאית מבחינה כספית. בסיום דבריו הודיע המנכ״ל פלוס על הרחבת פרס השר ל-21 מועצות דתיות בסכום כולל של 4 מיליון ש״ח - פי שניים מתקציב הפרס בקדנציה הקודמת.











הרב קוק עודד פלוס השר דרעי ישיבה מאור התלמוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד