כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ב-21 יום: בית כנסת חדש לחיילים החרדים

בתוך שלושה שבועות מאז עבר גדוד 'נצח יהודה' לצפון בנימין - הוקם עבור החיילים בית כנסת חדש

ב-21 יום: בית כנסת חדש לחיילים החרדים
יחצ


לכבוד מעברם של החיילים החרדים לגזרת צפון בנימין בחודש שעבר, נפתח בימים האחרונים בית כנסת חדש במפקדת גדוד "נצח יהודה" של חטיבת כפיר ליד היישוב שילה.

בית הכנסת, אשר הוקם ביוזמת ובמימון פיקוד מרכז של צה"ל, נבנה בתוך שלושה שבועות בלבד, הוא מכיל כ-120 מקומות, ועתיד לשמש את החיילים לשלוש תפילות ביום, ללימוד ולשיעורי תורה.

באירוע חנוכת בית הכנסת בשבוע שעבר נכחו רב פיקוד מרכז סא"ל הרב ישי איתן, מח"ט כפיר אל"מ גיא חזות ומפקד גדוד "נצח יהודה" סא"ל אורי לוי.

את טקס חנוכת בית הכנסת פתח רב הגדוד, סרן הרב שאול עבדיאל, בקביעת מזוזה ואחריו ערך רב פיקוד מרכז את טקס חנוכת הבית. בהמשך, ערך מפקד הגדוד סא"ל לוי את הדלקת נרות חנוכה.



בטקס נשאו דברים מפקדי גדוד "נצח יהודה" ומפקדי חטיבת כפיר השונים, אשר הקבילו את גבורתם של חיילי הגדוד, המשרתים תוך שמירה מלאה על אורך חייהם הייחודי, לגבורתם של המכבים.

בסיום הטקס העניק מפקד הגדוד תעודות הוקרה לעשרה מלוחמי הגדוד, אשר נטרלו כשלושה מחבלים בשבועיים האחרונים – שני המחבלים אשר ביצעו את פיגועי הדריסה והדקירה בגזרה ביום שישי האחרון ואת המחבל אשר ביצע את הפיגוע בשכונת רוממה בירושלים בתחילת השבוע. האירוע הסתייים בשירת "אני מאמין" על ידי החיילים ומפקדיהם.

הרב ירון דוד, מרבני עמותת הנח"ל החרדי, מסר כי "הסיבה שבית הכנסת נבנה במהירות כה גדולה נעוצה, בין היתר, בחשיבות של המקום עבור החיילים החרדים. מבחינתם, זהו חלק בלתי נפרד מהשירות".
נצח יהודה נחל חרדי בית כנסת חיילים צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד