כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אייכלר: "למנוע מלפיד תעמולה בנתב"ג"

יו"ר הוועדה לפניות הציבור דורש לאפשר לכל המפלגות חלוקת תעמולה בנתב"ג, לאור דברי לפיד בישיבת הסיעה

אייכלר. צילום ארכיון
אייכלר. צילום ארכיון


"היום התרברב יו"ר מפלגת 'יש עתיד' ואף בירך את שר התחבורה, על קבלת אישור לקיים תעמולת בחירות כפשוטו בנתב"ג. זאת במסווה של 'מאמץ הסברתי' וחלוקת 'פלייארים' בנתב"ג, לתדרך אזרחים היוצאים לחו"ל, כיצד להסביר את העוול שבחרם נגד ישראל שפשטה לאחרונה באירופה", כתב היום ח"כ ישראל אייכלר בפניה לראש הממשלה ולשר התחבורה, בעקבות דבריו של יו"ר יש עתיד בישיבת סיעתו.

"אמנם חשוב להביא בפני האזרחים את התשובות לתעמולה האנטי ישראלית, ולהשפיע על דעת הקהל בנושא. אך את זאת צריכים לעשות המשרדים הממונים על ההסברה, כמו משרד החוץ, משרד התיירות ומשרד ההסברה. במקום זאת נותנים יד להפיכת נתב"ג לזירת תעמולה לקראת הבחירות של 'יש עתיד'.

"אני מבין כי רבים מתומכי מפלגת 'יש עתיד' טסים לחו"ל מספר פעמים בשנה, אך פעילות מפלגתית בנתב"ג תהיה לגיטימית, בתנאי שכל המפלגות יוכלו להסביר שם את מדיניותם", הוסיף אייכלר.

לסיום, דרש יו"ר הוועדה לפניות הציבור: "אבקש לבטל לאלתר את האישור שניתן למפלגה ולחילופין לאפשר לכל מפלגה שתרצה, לחלק שם פלייארים, בכל הנושאים החשובים לה. בענין החרם הכלכלי בחו"ל, יועילו המשרדים האמונים על הנושא לקדם מיזם דומה".

כזכור, יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, הודיע הצהריים בפתח ישיבת סיעת יש עתיד בכנסת, כי החל מהשבוע הבא יש עתיד תתחיל לחלק חומרי הסברה לאנשים שיוצאים לחו"ל נגד ה-BDS, תנועת החרם על ישראל ונגד הדה לגיטימציה. "אני מודה לשר התחבורה, ישראל כץ, שמאפשר לנו לעשות את הפעילות הזאת גם בנתב"ג. זו דוגמא לזה שבהגנה על חיילי צה"ל וקציני צה"ל ועל מדינת ישראל אין קואליציה ואופוזיציה, כולנו ביחד בדבר הזה", אמר לפיד.
אייכלר לפיד נתב''ג הסברה שר התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד