כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אחרי 6 שנים הרופאה אמרה: תקני בדיקת הריון

מדוע בוחרת תהילה שונים לספר את סיפור הנס שלה דווקא ב'זאת חנוכה'? וכיצד קשורים דברי הרבנית ימימה? "על נסיך בכל יום" • סיפור חיים מרגש

אחרי 6 שנים הרופאה אמרה: תקני בדיקת הריון


בשבילי כל בוקר זה נס - תרתי משמע. אז בזמן שאני שותה את ה"נס" שלי - אני רוצה לשתף אתכן בנס שקרה לי.

התחתנו כשהייתי בת 22.במשך 6 שנים המתנו לילדים. אני מודה שבשלוש השנים הראשונות - לא בדיוק עניין אותי מה יקרה מחר, ולא הטרידה אותי העובדה שלא נכנסתי להריון, כמו רוב חברותיי שנישאו מוקדם יותר. עניינו אותי בעיקר טיולים, חו"ל, הפלגות -ממש רק הנאות עולם הזה.

לאחר שלוש שנים, אולי התבגרתי, או פשוט התחיל לדגדג לי המצב ובהמשך אפילו לכאוב.

ברור שהלכנו לבדוק מה קורה. היו אצלי כמה בעיות וחוסר סדר בדברים שאצל רובן מסודרים בזמנים של טהרה וכו'. אחת הבעיות שמנעו ממני לעשות משהו, היתה פחד. כן, אני כל כך פחדנית, ובעיקר מרופאים - ובפרט בנושא הרגיש הזה. אבל זהו, החלטתי ללכת עד הסוף.

עשיתי המון בדיקות ושום דבר לא עזר. לאחר תקופה ארוכה עברנו לטיפולים אצל רופאה אחרת, והיא אמרה שכל מה שעשינו עד היום הולך לפח ומתחילים מהתחלה. הסכמתי כי כבר מאוד רציתי ילד, ותוך כדי שאני עונה לה בחיוב, אני מתפללת להשם: "השם, אני רוצה ילד באופן טבעי - רק ממך, לא על ידי רופא".

הרופאה כבר דיברה איתנו על טיפול הפריות, ובפגישה השניה, שבינתיים רק הסבירה מה אמור להיות - ולא עשינו כלום מבחינה רפואית, אמרתי לה שיש לי כאבים בבט. היא הסתכלה עלי ואמרה, תקני בדיקת הריון. לי זה היה נראה מצחיק, הרי באתי אלייך כי יש בעיה - מה קשורה עכשיו בדיקת הריון? אבל מה יכול להיות? קניתי. האמת, אפילו לא מיד השתמשתי בה.

את הבדיקה עשינו בדיוק ביום הזה -זאת חנוכה. וזה הנס הפרטי שלנו. אחרי שש שנות המתנה, קיבלנו את המתנה המושלמת, את ביתנו הבכורה, שירה שונים = ש"ש.

היא נולדה בי"א באלול ואז הכנסנו הביתה לראשונה לול.
אני מודה להשם על הנס שעשה איתנו - וסיפרתי לכם את הנס, כי הרבנית ימימה אומרת:"רוצים נסים? ספרו נסים שקרו לכם".


שתפו גם אתן בניסים שקרו לכן.
הריון לידה נס רפואי נשים חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד