י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חוויה מסחררת של טעמים חדשים בנגיסה רמת גן

בלי להבין יותר מדי באוכל אסייתי, ואחרי אין סוף המלצות של חברים, קפצתי לצהריים בנגיסה רמת גן • היה מדהים, לכו

הסושי של נגיסה
הסושי של נגיסה

להגיד שאני בנאדם של סושי לא יהיה מדויק. עד גיל 17 בכלל לא ידעתי מה זה סושי, וגם אחרי שטעמתי בפעם הראשונה, לא ממש הבנתי את הקונספט. את הפוטנציאל. סושי היה נראה לי משהו לתל אביבים, אוכל אקסלוסיבי וקצת זר.

ואז הגעתי לנגיסה ברמת גן. איך הגעתי? האמת שכמה פעמים חלפתי ליד הסניף ורציתי להיכנס, אני אוהב לגוון, ושמעתי המלצות. בסופו של דבר הגעתי כשחיפשתי מקום לאכול משהו קליל באזור רמת גן, וסושי היה נשמע הצעה טובה גם בשביל הפרטנר לפגישה. מצאנו חניה לא רחוק, ונכנסנו לנגיסה.

האמת היא שלאכול במקום חדש זה תמיד הימור. לא משנה מה שמעת, עד שאתה נכנס למקום, יושב, מקבל תפריט ועומד על טיב קנקנו של השירות, אין לך מושג אם הצלחת. אני בכל אופן, ידעתי שהצלחתי כבר כשנכנסתי למסעדה. אווירה רגועה, נינוחה, המקום חצי מלא אך שקט, מוזיקה נעימה ומארחת חייכנית. בשביל הפרטנר שלי, מאיר צבי, היה צריך עוד קצת – ואכן היה, כבר משלב התפריט, ההמלצות לבורים כמונו באוכל אסייתי, ועד להגשה הזריזה ולמנות המשאירות טעם של עוד. זה פשוט עבד.

אני פה כדי להמליץ, לכו לנגיסה. זו לא רק החוויה השונה כל כך, אלא בעיקר בילוי קולינרי נעים ונוח, וכמה שעות של כיף צרוף.

מנה ראשונה, התיאבון נפתחצילום: מנה ראשונה, התיאבון נפתח
מנה ראשונה, התיאבון נפתח

האוכל
כבר בשלב התפריט הצהרתי בפני נועה, המלצרית החביבה שהופקדה על השולחן שלנו, שאנחנו לא ממש יודעים מה זה אומר מה, ונשמח שהיא תכוון אותנו. למזלנו, היו לנו תמונות. ועדיין.

למנה הראשונה לקחנו טסקמונו, סלט בסיסי עם רוטב יפני חמוץ, אגרול צמחוני, המוגש עם תערובת ירקות ברוטב בתוספת רוטב צ'ילי מתוק בצד, ו"פטריות שמפיניון במעטפת טמפורה ברוטב טריאקי ושומשום".

המחיר, אם תהיתם – ואנחנו בהחלט תהינו, היה נוח למדי, ומנות הפתיחה רק הסעירו את הדמיון ופתחו לנו את התיאבון. אצלי באופן אישי זהו השלב בו אני חושש שתאבוני ענק מדי מכדי להתמלא אי פעם, ושאני הולך לצאת מהמסעדה רעב. זה כמעט ולא קורה, שאני יוצא ממסעדות רעב, אבל החשש קבוע. בשביל זה היה לנו את נועה, אל תדאג, היא הרגיעה אותי בשלב בחירת המנות העיקריות, כלומר הסושי, רעב לא יוצאים מפה.

אז אחרי המלצה וניסיון להבין, בחרנו לנו שני רולים מגוונים מהספיישלים של הסושי שהציע התפריט. היה נהדר. בשלב מסוים שקענו כל כך בטעמים החדשים והטובים, שכבר הפסקנו לעקוב. לנוחותנו רשמנו בצד - רול סלמון, סלמון סקין, טמאגו ואבוקדו, רול סלמון טמפורה, רול סלמון מעושן עם אבוקדו ושיטאקה. אם גם לכם השמות הללו לא אומרים דבר, אל דאגה – אתם הולכים להיחשף לעולם של עונג וטעמים חדשים.

יש לי חולשה לבשר, חולשה שיום אחד עתידה להיעלם, אך בינתיים היא כאן. הזמנתי לעצמי בקר סצ‘ואן - שזה אומר נתחי בקר מוקפצים עם בצל לבן וגמבות, על מצע אורז. שלא תחשבו שלא חלקתי את זה עם מאיר צבי. פשוט ללקק את האצבעות.

בלט המחיר הזול, בלט הטעם החדש והממכר, בלט השירות הנעים והאווירה הנינוחה. זה בדיוק המקום המתאים לפגישת צהריים רגועה, לארוחת ערב, לדייט, ואפילו סתם לפנק את עצמך.

נגיסה, אווירה נעימהצילום: נגיסה, אווירה נעימה
נגיסה, אווירה נעימה

קצת על נגיסה
נגיסה סושי הוקמה בשנת 2005 עם תפריט על טהרת הסושי הכשר, לתפריט הוכנסו מנות ספיישל אסיאתיות מהעולם התאילנדי ולאור אהבת הקהל - הפכו למנות דגל של רשת נגיסה. משמעות השם נגיסה, שמקורו ביפנית, הוא שקיעה בחוף בים.

הסניף הראשון של נגיסה הוקם בכפר סבא ולאחריו הוקמו שלושה סניפים נוספים - ברמת גן, נגיסה פתח תקווה ונגיסה ראש העין. כל הסניפים כשרים ומחציתם – ביניהם הסניף המוצלח ברמת גן - אף כשרים בד"ץ.

נגיסה היא רשת מסעדות סושי ומטבח אסיאתי כשר, המטבח בנוי על טעמים שהותאמו לחיך הישראלי וסושי מגוון על טהרת הדגים הטריים. המסעדה מספקת מענה לכל סוג של בילוי, בין אם מדובר בבילוי משפחתי או בישיבה על הבר.

אחרי שעה וחצי כבר היינו בחוץ, לא ויתרנו על כלום. לעצמי קינחתי עם בננה לוטי, שזה אחד הקינוחים המדהימים ביותר אי פעם. לא מגזים. בננה מקורמלת על מצע בלינצ‘ס עם כדור גלידה וניל. שווה לבוא רק בשבילו.

יצאנו החוצה וכל אחד מאיתנו ידע היטב, נגיסה רמת גן היא מהמקומות הללו שאתה חוזר אליהם שוב ושוב, מפנינות הקולינריה שמעניקות טעם חדש לאוכל בחוץ.

היה מדהים. ותזכרו איפה קראתם על זה קודם
נגיסה רמת גן סושי בילוי אוכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד