י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

האם 'הידברות' תהפוך לערוץ לאומי?

מנהלת הזהות היהודית במשרד הדתות בוחנת שיתוף פעולה עם ערוץ 'הידברות' של הרב זמיר כהן, המזוהה עם ש"ס

האם 'הידברות' תהפוך לערוץ לאומי?
הידברות


משרד הדתות בוחן שיתוף פעולה עם הארגון החרדי "הידברות", המזוהה עם ש"ס לצורך הפקת שידורי טלוויזיה, כך פורסם הבוקר בעיתון 'הארץ'.

לפי הפרסום, "המנהלת לזהות יהודית" שהוקמה על ידי "הבית היהודי" בממשלה הקודמת, ועברה כעת לידי מפלגת ש"ס המחזיקה במשרד הדתות, מתכננת להרחיב את פעילותה ולהפעיל סדרת שידורי תכניות טלוויזיה המבוססות על "מקורות יהודיים קדומים", וזאת בעלות של ארבעה מיליון שקלים.

בנוסף, "המנהלת לזהות יהודית" פרסמה לאחרונה 'קול קורא' לגופי הפקה לקראת התקשרות עם חברה שתפיק למענה משדרי טלוויזיה, על מנת לפעול "להנגשת ערכי התרבות היהודית לחלקים נרחבים בחברה הישראלית".

לפי הדיווח, משרד הדתות מנהל מו"מ מתקדם עם ארגון החזרה בתשובה החרדי "הידברות" המפעיל גם ערוץ טלוויזיה פעיל, ובראשו עומד הגאון הרב זמיר כהן, המזוהה עם ש"ס. כרגע נראה כי ל'הידברות' הסיכויים המרביים לזכות במרכז.

מהמשרד לשירותי דת נמסר, כי - "בהחלטת הממשלה הוחלט כי המנהלת לזהות יהודית תעסוק ביצירת תשתית שתאפשר לכל ישראלי להיפגש עם מקורות המורשת היהודית באופן נגיש, מעניין ומשמעותי.

"המנהלת עוסקת במגוון דרכים כדי לעמוד ביעדים ובין השאר, נבחנת האפשרות לרכוש שירותים חיצוניים בתחום של הפקת תכנים המיועדים להפצה בפלטפורמות שונות וכן, באמצעי מדיה שונים בשיתוף גופים כאלו ואחרים. כל ההתקשרויות מתבצעות על פי כל הנהלים ובאישור ועדת המכרזים במשרד המורכבת מנציג משרד האוצר והלשכה המשפטית".
הידברות הרב זמיר כהן דתות מנהלת הזהות היהודית ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד