כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אייכלר נגד שמחון: "הוא לא מענטש"

במליאת הכנסת תקף אייכלר את מינויו של שמחון לתפקיד יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה: "נורא ואיום"

שמחון. צילום: פלאש 90
שמחון. צילום: פלאש 90


סערת מינוי שמחון מגיעה למליאת הכנסת: ח"כ ישראל אייכלר נאם היום (ג) במליאה והתייחס למינוי אבי שמחון על ידי ראש הממשלה לתפקיד יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה, כי זה "נורא ואיום".

"ראש הממשלה מינה אדם כיועץ כלכלי, ראש המועצה לכלכלה, אדם בשם אבי שמחון, שאמר שלגדל משפחה עם 8 ילדים זה חטא. יושבת פה חברת הכנסת אורלי לוי. היית מאמינה שאת ואני ועוד אנשים כמונו, אין לנו זכות קיום? אני הבכור, אז אין לי בעיה, אבל את, נדמה לי, לא בכורה".

אייכלר הוסיף: "זה נורא ואיום. באמת פניתי לראש הממשלה ואמרתי שאם אדון שמחון לא יתנצל – כי העובדה היא שהוא אמר את זה לפני חמש שנים, אז אולי הוא שינה את דעתו נגד ילדים, אני רק אומר שגם העולים הרוסים שהגיעו מרוסיה, הוא השווה אותם למסתננים האריתראים.

"בכל אופן, זה מלמד שאתה יכול להיות כלכלן, ולא להיות מענטש, לא להיות בן אדם. אם אתה לא מבין שהכלכלה נועדה לשרת את בני האדם, אלא לשרת את השקל – אסור לך להיות יועץ לראש ממשלה, ממשלה חברתית שבאה לתקן ולעזור לאנשים.

"אז כל דקה שהוא יהיה יועץ והוא לא יתנצל על זה, אני מוחה על עצם העובדה שראש הממשלה שבה אני חבר מינה בן אדם שיכול לדבר ככה נגד ילדים, זו ממש בושה וחרפה", סיכם אייכלר.
אייכלר שמחון בושה מינוי כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד