י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

גם בנט: אין כניסה ל'שוברים שתיקה'

שר החינוך נפתלי בנט, מצטרף לשר הבטחון ואוסר על כניסת אנשי 'שוברים שתיקה' לבתי הספר

השר בנט אוסר.  צילום: מרים אלסטר, פלאש90
השר בנט אוסר. צילום: מרים אלסטר, פלאש90


החרם על 'שוברים שתיקה': שר החינוך נפתלי בנט החליט הערב (ג') שלא לאפשר את כניסתו של ארגון 'שוברים שתיקה' למערכת החינוך. זאת, לאחר התייעצויות עם גורמי המקצוע הבכירים במשרד.

השר בנט הנחה את מנכ״לית המשרד ואת גורמי המקצוע לעדכן את חוזר המנכ"ל שמסדיר את הנהלים לגבי שיח חינוכי, כך שיצויין בו כי ארגונים המסיתים נגד חיילי צה״ל, כגון שוברים שתיקה, לא יורשו להיכנס לבתי ספר.

השר בנט הדגיש: ״ילדינו נשלחים למערכת החינוך כדי לעודד אותם לערבות הדדית ולא לפגיעה בחיילי צה״ל. פעולתם של שוברים שתיקה גרמה להוצאת דיבתה של ישראל בעולם, כשהם שמו לעצמם למטרה לפגוע באחיהם, המגינים עלינו. שקרים והסתה נגד צה״ל - לא בבית ספרנו״

כזכור, בתחילת השבוע הודיע שר הביטחון בוגי יעלון על איסור כניסה לפעילים של ארגון שוברים שתיקה לצה"ל. יעלון אף אסר על חיילי צה"ל להיות בקשר עם הארגון.

הארגון גובה עדויות מחיילים, ומציג מקרים שבהם לטענתו חיילים נהגו שלא כשורה, ביצעו עוול או התעללו בפלסטינים, באמצעות ביזה, שחיתות, ירי לא חוקי ופעולות לא מוסריות נוספות. בדרך כלל, לטענת צה"ל, העדויות אינן כוללות מידע פרטני המאפשר את בדיקתן.

שוברים שתיקה מקבל מדי שנה תרומות של מאות אלפי ש"ח מגופים זרים. בדו"ח אם תרצו פורסם כי בין תורמיו נמנה גם ארגון פלסטיני היושב ברמאללה.
בנט שוברים שתיקה חרם ישראל חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד