י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגר"ח בבית 'באר בת שבע': "מצווה גדולה"

הגר"ח ביקר במוצ"ש בבית 'באר בת שבע' ע"ש אשתו הרבנית ע"ה בבני ברק והכריע בשאלות שהתעוררו בעניין המזוזות

הגר"ח בבית 'באר בת שבע': "מצווה גדולה"


"זו מצווה גדולה! אתם עושים עבודת קודש בטיפול באנשים הזקוקים לסיוע אחיעזר ואחיסמך; ויהי רצון שלא תהיה לכם עבודה בזה", כך אמר הגר"ח קנייבסקי בתום ביקור קצר שערך במוצ"ש נר שביעי של חנוכה בבית 'באר בת שבע', מרכז תעסוקה לנשים מבית 'אהל שרה' על שמה של הרבנית הצדקנית א"ח בת שבע קנייבסקי ע"ה. עם הגר"ח הגיע בנו הגרי"ש קנייבסקי. המשב"ק הרב ישעיה אפשטיין ונכדו הרב יעקב קנייבסקי.

את פני הגר"ח קידמו חבר הנהלת 'אהל שרה' ובעלה של מנכ"ל הארגון, הרב אברהם וינברג וחבר ההנהלה, בנם של מייסדי הארגון, הרב אברהם גינזבורג והרה"ג הרב אברהם צבי ישראלזון. הגר"ח השיב בסבלנות רבה והכריע בשאלות הלכתיות שהתעוררו בנוגע למקום הצבת כמה ממזוזות בבניין.



הגר"ח התרגש מדברי הרב וינברג שסיפר כי במשך השנים בחיים חיותה של הרבנית ע"ה, הייתה רעייתו, המשמשת במשך העשור האחרון מנהלת ארגון 'אהל שרה', מתייעצת רבות עם הרבנית ע"ה והרבנית ברחבות ליבה הטהור העניקה לה תמיכה עידוד וכח רב להתמודד עם הקשיים והשאלות הרבות שהתעוררו בקשר לטיפול באוכלוסייה כל כך קשה ומגוונת.

הרב אברהם גינזבורג סיפר לגר"ח כי אחד התורמים הגדולים של הבניין, תרם סכום משמעותי ביותר שאיפשר את השלמת הבניין אך בקשה אחת הייתה בפיו; שהבניין ייקרא על שם הרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה ואכן הבניין ינציח את זכרה הטהור והוא נקרא 'באר בת שבע'.

בית 'באר בת שבע', הוא מרכז תעסוקה לנשים עם מוגבלות שכלית שעל ידי עמותת 'אהל שרה'. המבנה החדש שמשתרע על שטח של כ-2,400 מ"ר לגובה של שבע קומות על גבעה נישאה ברחוב צפת בעיר, כולל בתוכו את מע"ש 'לב רבקה', את מרכז היום 21 + העונה לשם 'כישורית' ונותן כבר היום מענה לכ-140 נשים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית ברמות תפקוד שונות. המבנה המרשים נבנה בסטנדרטים גבוהים במיוחד ובהתאמה מקסימאלית לצרכי הנשים הנעזרות בו.

'אהל שרה' מעניקה רצף שירותי חינוך, דיור ותעסוקה לילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית, מועדוניות ונופשונים מגיל שש ועד שיבה. מרכזי החינוך והתעסוקה לצד דירות בקהילה, מעניקים מענה למאות משפחות מבני ברק והסביבה, ובמשך ארבעה עשורי שנות קיומם סייעו לאלפי ילדים ואנשים מיוחדים.















































אהל שרה בת שבע מרכז סיוע חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד