י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איווט נגד זועבי: מבקש את עזרתכם

אביגדור ליברמן יוזם חוק לסילוקה של חנין זועבי מהכנסת ומבקש את עזרת הציבור • איך? צפו

איווט. צילום: פלאש90
איווט. צילום: פלאש90



צילום: ישראל ביתנו

הקמפיין התורן של איווט: יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן, פותח הבוקר (ד') בקמפיין בפייסבוק בו הוא קורא לציבור ללחוץ על חברי הכנסת לתמוך בהצעת חוק שלו שמטרתה לסלק את חנין זועבי ומפלגת בל״ד מהכנסת - סופית.

ח״כ ליברמן פונה לציבור בסרטון וידאו ואומר: ״כבר כמה פעמים שועדת הבחירות המרכזית פסלה את מפלגת בל״ד ואת חנין זועבי מלהתמודד בבחירות לכנסת. הפסילה נעשתה בהתאם לחוק שלפיו מי שתומך בטרור ובמאבק מזוין נגד מדינת ישראל או שולל את קיומה כמדינה יהודית לא יוכל לכהן בפרלמנט שלה".

ליברמן מוסיף: "אין ספק שמפלגתו של הבוגד והמרגל עזמי בשארה ויורשתו חנין זועבי עושים זאת בגלוי והגיע הזמן שישלמו את המחיר. לכן, הגשתי הצעת חוק ששוללת את סמכותו של בית המשפט העליון מלהתערב בהחלטת ועדת הבחירות המרכזית לעניין אישור או פסילת מועמד או רשימה מלהשתתף בבחירות.

"לצערי, הממשלה שקוראת לעצמה ״ממשלה לאומית״ החליטה להתנגד לחוק הזה. לכן, אני מבקש מכם, כל מי שמדינת ישראל חשובה לו וחושב שמקומם של תומכי הטרור האלו אינו בכנסת - לעשות לייק ולשתף ולדרוש מהשרים ומחברי הכנסת של הליכוד, הבית היהודי, כולנו, ש״ס ויהדות התורה -לתמוך בחוק".
חנין זועבי איווט ליברמן ישראל ביתנו ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד