י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חכי"ם חרדים מצטרפים: נגד 'שוברים שתיקה'

הסערה בישראל סביב ארגון השמאל הקיצוני, אשר מכפיש חיילי צה"ל בעולם, מגיעה לפתחם של הנציגים החרדים

חתימות החכי"ם על העצומה. צילום: בחדרי חרדים
חתימות החכי"ם על העצומה. צילום: בחדרי חרדים


חברי הכנסת החרדים מצטרפים למאבק באירגון השמאל 'שוברים שתיקה' - המנהל קמפיין לפירסום בעולם על עבירות מוסר של חיילים במהלך שירותם, ובכך מביא להשמצתם.

לעצומה שנחתמה על ידי קבוצה של למעלה מחמש מאות מפקדים בצה"ל, מכל רחבי הקשת הפוליטית, צורפו חתימות חברי הכנסת והשרים החרדים.

בעצומה נכתב "בתקופה האחרונה הצלחנו לחשוף בעזרת אזרחים רבים את פניו האמיתיות של ארגון 'שוברים שתיקה' . הצגנו קבל עם ועדה, עדויות חותכות לשקרים ולעלילות הדם שמפיץ הארגון כנגד חיילי צה"ל.

למארגני הקמפיין חשוב להדגיש כי אינם פוליטים, ולמעשה הם מייצגים את עמדת חיילי ומפקדי צה"ל, "בימים האחרונים מתנהל קמפיין תקשורתי מצג ארגונים קיצוניים משני צידי המתרס. חשוב לנו להדגיש כי איננו נמנים עמם. כל ניסיון לקשור את הסוגיה לצרכים פוליטים אינו מקובל, אינו משקף את דרכינו ופוגע בתרומתינו למדינה.

"עד שארגון שוברים שתיקה לא יחדל מפעילותו הבינלאומית בפורומים אנטי ישראלים ומקבלת מימון מארגונים התומכים בחרם נגד ישראל, אנו קוראים לחברי הכנסת לא לשתף פעולה עם הארגון"

על העצומה חתמו השרים וסגני השרים וחברי הכנסת החרדים. אריה דרעי, יעקב ליצמן, משה גפני, מאיר פרוש, דוד אזואלי, משולם נהרי, מנחם אליעזר מוזס, יצחק כהן, אורי מקלב ויואב בן צור.

כזכור בשבוע האחרון הודיעו שר הביטחון בוגי יעלון ושר החינוך נפתלי בנט על איסור כניסת פעילי ארגון 'שוברים שתיקה' לצה"ל ומערכת החינוך.

פעילי 'אם תרצו' פתחו במתגובה בקמפיין, בו מואשמים פעילי שמאל מרכזיים בכמעט-ריגול. בפליירים עם תמונות ושמות גורמים מרכזיים בארגוני השמאל-הקיצוני, הם מכונים 'שתולים'.



שתולים. הקמפיין
שוברים שתיקה חכים חרדים עצומה שמאל קיצוני קציני צה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד