י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פעוטה נשכחה ברחוב בכפר סבא; בת 4 נשכחה ברכב הסעות

נשכחה במנשא תינוק (סל-קל) על המדרכה ברחוב וייצמן בכפר סבא, ככל הנראה על ידי אמה, עת העמיסה שקיות לרכבה ושכחה אותה. אביה של הפעוטה סיפר כי בתו אכן נשכחה ועוכב לחקירה.

פעוטה נשכחה ברחוב בכפר סבא; בת 4 נשכחה ברכב הסעות


העוברים ושבים ברחוב ויצמן בכפר-סבא, נותרו המומים: על המדרכה, בתוך מנשא לתינוקות (סל-קל), שכבה פעוטה לבדה, ללא אף מבוגר סביבה. מהר מאוד הבינו הנוכחים המודאגים כי יש לדאוג לשלומה, והזעיקו את המשטרה.

במשטרה התקבל הדיווח על פעוט שהושאר בסל-קל על המדרכה ברחוב וייצמן בכפר סבא. מתחקור ראשוני עלה כי אשה, ככל הנראה אמו של הפעוטה, העמיסה שקיות לרכבה אך שכחה את הפעוטה כשהוא בסל קל.

לאחר זמן מה, כשהשוטרים עדיין במקום, אוחזים בסל-קל ובו הפעוטה, ניגש אליהם גבר, הזדהה כאביה וסיפר לשוטרים כי בתו אכן נשכחה. הוא עוכב לחקירה.

במקרה אחר שהתרחש במעלות, נהג הסעות שכח ילדה בתך ארבע ברכבו, בנס ניצלו חייה.

תושבת מעלות שהמתינה לבתה הקטנה בת ה-4 שתחזור מהגן, הבחינה כי יש עיכוב בהגעת הילדה הביתה.

האם המתינה מעט, וכשהזמן התארך ובתה טרם הגיעה, יצרה קשר טלפוני עם הגננת. הגננת התקשרה מיד לנהג ההסעות ודרשה שיערוך בדיקה, האם הילדה ברכב. הנהג מיהר לעשות זאת, וכשפתח את הרכב הבחין בילדה יושבת ברכבו וממררת בבכי.

למרבה המזל, הזמן בו שהתה ברכב הסגור היה מועט. הילדה לא נזקקה לטיפול רפואי. כעת נחקר נהג ההסעה, בתחנת המשטרה בחשד לרשלנות. כמו כן יצטרכו החוקרים לברר, כמה זמן שהתה הילדה לבדה ברכב.
סל-קל פעוטה נשכחה ברכב הורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד