י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בקרוב: סבסוד טיפולי שיניים לקשישים

יוזמה משותפת של השרים ליצמן וגמליאל: סבסוד ממשלתי לטיפולי שיניים לאוכלוסיה המבוגרת של בני 70 ומעלה

צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90


משרד הבריאות והמשרד לשוויון חברתי יוזמים במשותף תכנית לאומית למתן טיפולי שיניים מסובסדים לאוכלוסייה המתבגרת בישראל במסגרת קופות החולים.

במסגרת זו נועדו היום (ד') שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן והשרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל, לדיון עבודה מקצועי לקידום הנושא, במטרה לשפר איכות החיים לאזרחים הוותיקים.

במהלך הפגישה נידונו הצעדים הנדרשים להכללת שירותים לבריאות השן לבני 70 ומעלה בסל שירותי הבריאות שבאחריות קופות החולים, תוך היבטי התקצוב, גיבוש קריטריונים מתאימים, קביעת סל טיפולים, תפעול וביצוע של המהלך. השרים הודיעו על הקמת צוות יישום משותף לשני המשרדים שיגיש את המלצותיו תוך 60 יום.

שר הבריאות יעקב ליצמן מסר: "אחרי שביצענו רפורמה בטיפולי שיניים לילדים, אנו פועלים להרחבת רפורמת השיניים גם לאוכלוסייה המתבגרת בישראל. יחד עם השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל אנו פועלים להוביל מהלך חברתי משותף שיעשה צדק לדור הקודם ויקל מעליהם את העול הקשה, רפואית וכלכלית".

השרה גמליאל ציינה: "מדובר במהלך חברתי-כלכלי ראשון במעלה שיטיב עם בריאותם ורווחתם של האזרחים הוותיקים בישראל, וזהו צעד מתבקש לאחר הרפורמה החשובה שהוביל השר ליצמן בנושא טיפולי השיניים בחינם לילדים. למדינה יש אחריות על אזרחיה וקל וחומר על אלו שתרמו ונתנו לה את מיטב שנותיהם".
שיניים קשישים ליצמן טיפול סבסוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד