כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ליצמן מגיש: המדריך לחזרה בתשובה ליאיר לפיד • בלעדי

לאחר הניסיונות להכניס את 'יש עתיד' לממשלה שטורפדו בגלל התנגדות החרדים, ובמקביל למאמציו של לפיד להשלים עם המגזר החרדי, נאם השר ליצמן בכנס בבית שמש ופרס את הדרך שעל לפיד לעבור כדי 'לחזור בתשובה' • צפו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


ליצמן מגיש - המדריך לחזרה בתשובה של לפיד: בצל חשיפת 'בחדרי חרדים' השבוע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בדק עם שר הבריאות יעקב ליצמן את אפשרות כניסת 'יש עתיד' לממשלה, והתשובה השלילית, הגיע לידי 'בחדרי חרדים' תיעוד בלעדי עם 'מדריך' השר ליצמן לחזרתו בתשובה של לפיד.


צילום: יעקב לדרמן

בכינוס שנערך בבית שמש השבוע ביום שני, נשא דברים השר ליצמן ואמר: "כתוב 'גיבורים ביד חלשים וזדים ביד עוסקי תורתך', מה זה שייך בכלל כל הדבר הזה? שמע מינן וסימן עוסקי תורתך הם גם חלק מהמלחמה, אלו שלומדים תורה גם הם חלק מהמערכת, יש חיילים ויש חיילים שלומדים תורה. ואני אומר את זה - ומכאן לומדים את זה חד משמעית, ושלא יספרו סיפורים, ואני מניח שלפיד לא יאהב לשמוע על אף שהוא רוצה להיות חבר שלי".

וכאן התייחס ליצמן לניסיונות ההתקרבות של לפיד באופן ספציפי ואמר - "לא חוזרים בתשובה עם כיפה בכותל, זו לא חזרה בתשובה. אם הוא רוצה לחזור בתשובה, ואני מאחל לו בהחלט שיחזור בתשובה, שייכנס לאחד הרבנים ולא משנה מאיזה חוג, אני יכול לתת לו את כל הרשימות הרבנים מ'דפי זהב' ושיגידו לו איך לחזור בתשובה, תתפלאו לשמוע שאנחנו בהסכם הקואליציוני תיקנו רק 75 סעיפים שהוא צריך לחזור בתשובה, ותתפלאו לשמוע כמה לא הצלחנו להכניס".

כזכור, בין ליצמן ללפיד קיים נתק מוחלט ולמרות ניסיונות הפיוס מצדו של לפיד הדבר נכשל. ליצמן זועם ולא סולח ללפיד, וזאת על אף שלפיד התקשר אליו בערב יום כיפור - ליצמן סירב לשוחח איתו.
לפיד ליצמן חזרה בתשובה יש עתיד יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד