ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו: הילד שנדקר בפסגת זאב חגג בר מצווה בכותל

לפני כחודשיים לא היה בטוח כלל שהאירוע הזה יוכל להתקיים, אך בסופו של דבר הבר מצווה נחגגה ברוב שמחה ופאר, בהשתתפות הפאראמדיק שהציל

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


כחודשיים לאחר פיגוע הדקירה בו נדקר הילד נאור בן-עזרא, שרכב על אופניו, ונפצע אנושות - חגג נאור בר מצווה בכותל המערבי.



חגיגת בר המצווה של נאור, לפני כחודשיים, נראתה כדבר שלא בטוח שיזכה לחגוג. כשהחובשים והפאראמדיקים של מד"א הגיעו לזירת הפיגוע הם מצאו שני פצועים בשני רחובות סמוכים. נאור היה דקור בפלג גופו העליון וצוות מד"א מצא אותו מוטל בפתח חנות כשהוא מחוסר הכרה. הצוות העניק לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינה אותו לבית החולים הדסה הר-הצופים כשמצבו מוגדר אנוש ונשקפת סכנה ממשית לחייו.

אולם לאחר שבועיים בלבד, בדרך נס, נאור הצליח להחלים מפציעתו האנושה ושוחרר מבית החולים. היום (ה') הגיע יחד עם בני משפחתו ואורחים רבים נוספים לרחבת הכותל בירושלים שם עלה לתורה לקול שמחת וצהלת הקהל ברחבה. לאירוע המרגש הגיעו גם צוות מד"א שהצילו את חייו של נאור שנפצע אנושות בפיגוע הדקירה ואשר בזכות טיפולם המהיר ניצלו חייב של נאור.

באירוע פגש את נאור את פאראמדיק מד"א דוד דלפן שהציל את חייו. דוד התקשה להסתיר את התרגשותו לראות את נאור עומד על שתי רגליו: "זו הרגשה מדהימה. אני זוכר כשהגענו לנאור הבנתי מיד שמצבו אנוש, לא חשבתי שהוא ישרוד אך נלחמתי על חייו. כשקיבלתי את ההזמנה לבר המצווה התרגשתי מאוד וידעתי מיד שאגיע לאירוע. זה מדהים לראות את נאור במצב טוב, לא האמנתי שתוך חודשיים הוא כבר יעמוד על רגליו, אך הינה הוא חוגג בר מצווה ולכן נותר לי רק לאחל לו עוד הרבה שנים טובות ובריאות".

בתוך כך, בית המשפט לנוער בירושלים החליט בשעות הצהרים כי המחבל בן ה-11 שביצע את פיגוע הדקירה ברכבת הקלה בפסגת זאב לפני כחודש, יחד עם בן דודו בן ה-14, יישאר עוד כחודשיים במעון חוסים סגור של משרד הרווחה, לשם הועבר לפני כשבועיים לאחר ששוחרר מבית החולים.

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90






























מדא פסגת זאב פרמדיק בן עזרא ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד