כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מרגש ילדי 'זה לזה' אצל הגר"ח קנייבסקי

צפו בגלריה המרגשת בבית שר התורה • הביקור המרגש חתם אירועי חנוכה מלאי אור, שערך ארגון 'זה לזה' לאלפי אמהות וילדים

מרגש ילדי 'זה לזה' אצל הגר"ח קנייבסקי


ארגון 'זה לזה' התומך ביתומים ואלמנות במשך השנה, ערך בימי החנוכה פעילויות לאימהות וילדי הארגון.

את החג פתחו מאות אימהות וילדות הארגון בקיבוץ חפץ חיים, שם נהנו מיומיים גדושי פעילויות, ארוחות חגיגות ומושקעות, הפנינג, אטרקציות, טיולים והרצאות מאלפות. שיאם של ימי הנופש היה מעמד ההדלקה, שנערך באחד הלילות בהשתתפות הרבנית רוטנברג.

כשחזרו האימהות לבתיהן יכלו גם בנותיהן להנות. מסיבות חנוכה חגיגיות נערכו בכל רחבי הארץ לילדות הארגון. בחגיגות ציפו להן תכנית עשירה והרקדה מלאת שמחה. בנוסף נערכה מסיבה מיוחדת לקבוצת "בנות מלך", בנות המצווה שחוגגות השנה את היכנסן בעול המצוות.

גם מקומם של הבנים לא נפקד. מאות מילדי "בני מלכים" של 'זה לזה' חגגו עם חונכיהם המלווים אותם במשך השנה בערב מיוחד, שנפתח בהדלקת נרות עם הגאון רבי יעקב מאיר שכטר, לאחר ההדלקה המשיכו הילדים למעמד הדלקת הנרות של האדמו"ר מפינסק קארלין. בכל הדלקה קיבלו מטבע של דמי חנוכה.

בזאת חנוכה הוזמנו ילדי בני מלכים למעמד במחיצת הגר"ח קנייבסקי. הגר"ח יצא מגדרו לשמחם והתייחס אליהם ברגש רב. בעת שהותם בביתו נשאו הילדים תפילה על תורמי זה לזה, אשר בקשו לנצל את היום הגדול לישועתם הפרטית. בצאתם אמר הגאון כי כוחה של תפילת הילדים רב הוא וחזקה עליה שתתקבל ברצון.









































זה לזה יתומים אלמנות הרב חיים קנייבסקי חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד