כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"מבקשים לשמור על פרטיותו של יותם"

הוריו של התינוק בן השנה שנפצע בפיגוע הדריסה בירושלים, פונים לציבור בבקשה בעקבות פרסום הפרטים אודות מצבו

הפיגוע בגשר המיתרים בו נפצע הילד יותם סטבון. צילום: פלאש90
הפיגוע בגשר המיתרים בו נפצע הילד יותם סטבון. צילום: פלאש90


יעל ובנימין סטבון, הוריו של יותם בן השנה ושלושה חודשים שנפגע בפיגוע דריסה בירושלים בתחילת השבוע, ביקשו מהציבור לכבד את פרטיותם, ולהמשיך בתפילות לרפואת בנם.

"אנחנו רוצים להודות לכל מי שחיזק, התפלל ולקח על עצמו מעשים טובים ומצוות לרפואתו של יותם", מסרו ההורים, "זה חשוב לנו ומרגש אותנו מאד. עם ישראל הוא עם אדיר, יהודים מכל העולם מתפללים יחד איתנו ואנחנו מרגישים את זה וזה נותן לנו וליותם המון כוח. אנחנו מבקשים להמשיך להתפלל ולהדליק נרות שבת לרפואתו - יותם שמואל בן יעל".

ההורים הוסיפו עוד - "חשוב לנו להבהיר: התפרסמו תמונות שקריות ושמועות על מצבו הבריאותי של יותם. אנחנו מבקשים לכבד את הפרטיות שלנו בנושא זה. יותם חיי, הוא מחייך וזה אור גדול בשבילנו. אנחנו מלאי אמונה שבקרוב בעזרת ה' נחזור לחיינו ולבריאות איתנה. אנחנו אוהבים אתכם".


זירת הפיגוע. צילום: ציקי פרנק

יש לציין כי בבית החולים 'שערי צדק' מאושפז גם אברך חרדי בשנות ה-40 לחייו, שסובל משבר בכתף, שבר ברגל ופגיעות נוספות. הוא עבר ניתוח ומאושפז במחלקה האורתופדית, כשמצבו מוגדר בינוני.

שתי נשים נוספות בשנות השישים לחייהן, נפצעו. אחת מהן מאושפזת ביחידה לטפול נמרץ בשערי צדק, כשהיא מורדמת ומונשמת לאחר ניתוח ובמצב בינוני. השנייה עם פגיעה באף וברגל, מאושפזת במחלקת אף אוזן גרון.

את הפיגוע ביצע המחבל עבד אל מוחסן חאסונה בן 21 מבית חנינא. אתמול מעט לפני השעה 15:00. המחבל שנהג ברכב מסוג מאזדה, הגיע לשדרות הרצל מכיוון שדרות רבין לכיוון גשר המיתרים.

בהגיעו לתחנת אוטובוס בשדרות הרצל עלה על המדרכה ודרס 14 אזרחים שהמתינו במקום.

מאבטח ואזרח ירו לעבר המחבל בעודו ברכבו, ושוטר ביצע ירי נוסף, בטרם הספיק לצאת מהרכב לעבר האזרחים עם גרזן, שנמצא מאוחר יותר ברכבו.

ביום שני שעבר, מחבל פלסטיני דקר את אזרח ישראלי גנאדי קאומפן כבן 40 בפלג גופו העליון בסמוך למערת המכפלה בחברון.

אנשי כוחות הביטחון במקום ירו לעבר המחבל וחיסלו אותו. גנאדי פונה לבית החולים 'שערי צדק' בבירה, ועדיין נשקפת סכנה לחייו. במהלך השבת נרשמה התייצבות מסויימת, אך עדיין הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ. שמו לתפילה: גינאדי חיים נוטה בן רחל רעיה.
סטבון דריסה גשר המיתרים תינוק הורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד