ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

"דוחים לבת שלך את הועדה" • מזעזע

קורע לב: בהקלטה נשמעת פקידת משרד החינוך מבשרת לאב ההמום שביתו יושבת בבית - דוחים את הערר • האזינו

"דוחים לבת שלך את הועדה" • מזעזע
ל


ארבעה חודשים אחרי פתיחת שנת הלימודים, ותלמידת כיתה א' בביתר עילית עדיין שוהה בביתה - ועדת הערר במשרד החינוך דוחה שוב ושוב את מועד התכנסותה מסיבות שאינן ברורות.

הבוקר חושף ישורון תורג'מן בתכנית הבוקר של נועם זיגמן ברדיו 'קול ברמה' את ההקלטות המצמררות בין אב התלמידה למפקחת משרד החינוך - המודיעה לו על דחיה נוספת.



בהקלטה נשמעת המפקחת מבשרת לאבא כי ועדת הערר נדחית שוב, "היה צריך להיות לנו ערר נשמעת המפקחת אומרת, "אני מבקשת להודיע כי הוא ידחה לתחילת שבוע הבא, אני מבטיחה שאני יבריא אני יגיע זה יהיה בתחילת השבוע ואני בטוחה שיהיה רק בשורות טובות".

האב אשר מתחנן על נפשו אומר כי כי הוא לפני התקף לב, "אני מתעסק ביום יום בדברים קשים, אני קובר גופות, רואה אנשים שרופים ואני לא בוכה כמו שאני בוכה עכשיו, אתם עושים עוול לילדה, אין לי במה להאמין אין מה לעשות כבר, אתם הייתם הכתובת שלי לפני כל הסיפור ולא עשיתם את זה".

מהמחוז החרדי במשרד החינוך נמסר בתגובה ל'קול ברמה' - "עניינה של התלמידה נידון כרגע בהליך של מיצוי אפשריות מאחר ויש כרגע הליך שככל הנראה יותיר את ועדת הערר, במידה ולא יהיה פתרון עד ליום שני הקרוב, ועדת הערר תתכנס בשנית".
ועדה משרד החינוך ביתר עילית המחוז החרדי בית יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד