י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

חיפה: יותר מ-1,500 משתתפים בפעילות תורנית

למעלה מ-1,500 מתושביה החרדים של חיפה השתתפו בפעילויות התרבות התורנית של העירייה ביוזמת ראש העיר

יהב. צילום: פלאש 90
יהב. צילום: פלאש 90


בעיריית חיפה ובלשכת ראש העיר יונה יהב מציינים בסיפוק רב את ההצלחה של מגוון אירועי התרבות התורנית בחיפה, ההשתתפות חסרת התקדים של למעלה מ-1,500 תושבי ותושבות חיפה מהמגזר החרדי בעשרות אירועים וכנסים הוכיחו שראשי המחלקה לתרבות תורנית יחד עם ראש העיר יונה יהב וסגנו אריה בליטנטל קלעו לטעמם של תושבי העיר.

משנה לשנה ומפעם לפעם עמלים במחלקה לתרבות תורנית של עיריית חיפה על הפקות ואירועים ברמה גבוהה ביותר תוך התאמה מלאה של האירועים לרוח הציבור החרדי ובהתייעצות ובהכוונתם של חברי ועדת הרבנים של המחלקה ואנשי חינוך.

ראש העיר יונה יהב ציין כי "חג החנוכה מסמל את ניצחון הרוח היהודית על עוצמת העמים, מעטים מנצחים רבים, חלשים ונרדפים מביסים גיבורי מלחמה מנוסים. מתתיהו ובניו הנחיתו מכה ניצחת על אלפי החיילים היוונים בקריאת "מי לה' אלי", ומשום כך מתעורר בכל שנה בלבבות מחדש ניצחון הרוח על הכוח".

"בחנוכה מצא העם היהודי עניין גדול בפרסום הנס, לכן אנו מציבים את החנוכייה בפתח הבית או בחלון הפונה אל הרחוב, בניגוד לחגים אחרים אותם אנו חוגגים דווקא בבית פנימה, מפני שכ'עם הנצח' עלינו להכריז קבל עם ועולם כי לא רק בכוח ננצח אלא בעיקר ברוח ובאור".

ראש העיר יונה יהב ציין בסיפוק רב גם את העובדה שמחלקת התרבות התורנית של עיריית חיפה עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר הן מבחינת איכות ורמת האירועים והן מבחינה מדוקדקת של התאמת האירועים לצביון ולסגנון של הציבור החרדי.
חיפה יונה יהב פעילות תרבות תורנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}