כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

"בני ברק כמו רפיח. איך חיים שם?"

ח"כ עיסאווי פריג' ממר"צ - שביקר בבני ברק - לגפני: "כל מה שתביא אני ארים את ידי" • צפו בוידאו המלא

פריג' בוועדה
פריג' בוועדה צילום: דוברות הכנסת


בדיון שנערך היום (א) בועדת הכספים של הכנסת, הפתיע ח"כ עיסאווי פריג' ממרצ את חברי הועדה, כאשר התייחס לביקורו ביום שלישי שעבר בעיר בני ברק. פריג' אמר בין השאר: "אתם כמו רפיח ואנחנו כמו תל אביב. זה מה שראיתי. אני שנכנסתי לבני ברק נדהמתי ממש כאילו אני נמצא ברפיח. כפר קסם ביחסית לבני ברק זה תל אביב. ואני אומר איך אתם בקואליציה עם כלי כל כך חזק ואתם חיים במקום כזה?"

יו"ר הועדה ח"כ משה גפני שאל את פריג': "אם היית צריך לדרג את מה שסמוטריץ' מייצג ואת מה שאתה מייצג ומה אני מייצג, מי חי ברמת חיים גבוהה יותר?"

פריג' השיב: "אתה לא בקטגוריה שלי ושל סמוטריץ'. אני מתחרה שלו, אתה ליגה ג' ואני ליגה א' לעומת ליגת העל של סמוטריץ. אתה תחתית ליגה ג'. אבל כשהייתי בבני ברק ליבי איתך, כל מה שתביא אני ארים את ידי. אני לא חושב פעמיים".



גפני שאל: דיברת עלי שם עם הרבנים?

פריג': "אתה כוכב על שם. אתה הכרטיס הכניסה לכל מי שרוצה להיכנס לבני ברק. מי שרוצה להיכנס לבני ברק ושיקבלו אותו יפה, גפני הוא הכרטיס הכניסה".

יצויין כי ביום שלישי שעבר ערך ח"כ פריג' ממרצ ביקור מיוחד בעיר בני ברק במהלכו נכנס למעונם של חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני וגאב"ד חניכי הישיבות הגר"מ גרוס, שם ניסה לקבל מהם היתר למינוי נשים ערביות לתפקיד קאדיות זאת לאחר התנגדות חברי הכנסת החרדים.
פריג' רפיח גפני וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד