כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בני ברק: מפגש לקוחות בבנק לאומי

לאומי איתך גם בבני ברק: לאומי ערך כנס ייחודי ללקוחות פרימיום בסניף אחיעזר בבני ברק • אינפורמטיבי

בני ברק: מפגש לקוחות בבנק לאומי


סביב שולחנות ערוכים התכנסו בחודש האחרון כמאה לקוחות לאומי מסניף אחיעזר בבני ברק, לכנס ייחודי ומהנה. הכנס נערך במסעדת 'סיטי' מבית המסעדה היהודית בבני ברק, ובמהלכו נהנו לקוחות הבנק מארוחת ערב עשירה בשילוב הרצאות מרתקות בנושאים אקטואליים. את הכנס פתח בדברי ברכה מנהל הסניף, מר גיל בללי, שהודה ללקוחות על השתתפותם בכנס, וציין כי הוא נערך במסגרת העמקת הפעילות של לאומי בקרב לקוחות לאומי בכלל ובמגזר החרדי בפרט.

בהמשך האזינו המשתתפים להרצאה מרתקת של כתב השטחים אוהד חמו, שסקר בפניהם את הנעשה ברחוב הפלסטיני בתקופה זו וההשלכות על היחסים עם ישראל. בסיום הכנס הודו רבים מהלקוחות למנהל הסניף ומנהל מגזר הפרמיום בסניף מר שי ממן וצוות סניף אחיעזר, וכן לר' יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודיים ופיתוח עסקי בלאומי, על ארגון האירוע המושקע בטוב טעם ובמקצועיות.

סניף לאומי ברחוב אחיעזר בבני ברק נחשב לאחד הוותיקים והבולטים בעיר בני ברק, בין השאר בעקבות המיקום הנגיש והמרכזי על רחוב רבי עקיבא. הסניף משרת אלפי לקוחות תושבי העיר, כולל רבנים, אישי ציבור ואנשי עסקים בכירים המתגוררים באזור. לאומי אחיעזר מעניק מעטפת כוללת של שירותים בנקאיים מקצועיים ומתקדמים ללקוחותיו, כולל נציגות של לאומי למשכנתאות, וכן מכשירים אוטומטיים המאפשרים ביצוע מגוון רחב של פעולות בנקאיות 24 שעות ביממה.
בנק לאומי לקוחות סניף תכניות אינפורמטיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד