י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המשטרה פשטה על מועצה אזורית יהודה ועצרה בכירים

בתום חקירה מאומצת של חודשים - חוקרי המשטרה עצרו הבוקר 12 בכירים במועצה אזורית יהודה, הגדולה בישראל, ועיכבו לחקירה שמונה נוספים • שורה ארוכה של חשדות - שוחד, מרמה ועבירות מס, ועבירות חמורות • כל הפרטים

המשטרה פשטה על מועצה אזורית יהודה ועצרה בכירים
פלאש 90


משטרת ישראל עצרה מספר בכירים במועצה אזורית יהודה באזור ירושלים, בחשד לקבלת שוחד ולסחיטה. בין העצורים - בכיר במועצה. 12 חשודים נעצרו, ו-8 עוכבו לחקירה.

המעצרים בוצעו בתום חקירה סמויה שנוהלה בחודשים האחרונים, ממנה עלה בין היתר כי קבלנים וספקים של המועצה שיחדו לכאורה בכירים במועצה בסכומי כסף גדולים, גורמים במשטרה אמרו כי בפרשה מעורבים עשרות בני אדם.

מהודעת המשטרה עולה כי חלק מהעצורים חשודים אף בעבירות חמורות אחרות, ויחקרו אף על כך. על פי הדיווחים בנוסף לכל האמור נחקר חשד, כי אחד הקבלנים שנעצר הבוקר, מעורב בפרשות נוספות ונחשד במרמה ועבירות לפי חוק ההגבלים.

הבוקר כאמור, ערכו שוטרים בשת״פ עם חוקרי מס הכנסה מרכז ברשות המסים ורשות ההגבלים עסקיים חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם, לרבות במשרדי המועצה והחברה הקבלנית ותפסו מסמכים ומחשבים וכן רכוש וחשבונות לצורך בקשת חילוט.

'מועצה אזורית מטה יהודה' היא המועצה האזורית היחידה במחוז ירושלים. היא מאגדת בתוכה 57 יישובים והיא נחשבת למועצה בעלת מספר היישובים הגדול ביותר בישראל. בין היישובים במועצה ישנם מושבים, קיבוצים, יישובים קהילתיים, יישובים ערביים, חוות חקלאיות, יישוב יהודי ערבי משותף - ייחודי בארץ, ומנזרים.

מי שעומד בראשות המועצה מאז 2009 הוא משה דדון, שקודם לכך כיהן כמנכ"ל המועצה בין השנים 2003-2008. בשנים אלה כיהן גם כדירקטור בחברת "תדמיר", בין השנים 1997-2003 עמד בראש האגף לחינוך בלתי פורמאלי.

החקירה מנוהלת על ידי המשטרה בשיתוף פעולה עם רשות ההגבלים עסקיים ורשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, ובליווי פרקליטויות ירושלים (פלילי) ותל אביב (מיסוי וכלכלה). בשל העובדה כי מדובר, בין היתר, בחברה קבלנית הנסחרת בבורסה, מבוצע תיאום מול הרשות לניירות ערך.
מועצת יהודה מעצרים שוחד פשיטה משה דדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד