י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ואיך סיקרו העיתונים החרדים את פרישת סילבן שלום?

התקשורת החרדית מדווחת בזהירות על פרישתו של ידיד המגזר - השר שלום • ודנים מיד: איך לחלק את הירושה?

סילבן שלום, פלאש90
סילבן שלום, פלאש90


פרישתו של השר סילבן שלום מהחיים הפוליטיים לאחר 23 שנים, עוררה הדים בתקשורת החרדית, לא מעט בזכות הקשר הטוב שהיה לו עם הציבור החרדי, זאת למרות שהיחסים עם רעייתו גו'די שלום ניר מוזס, ידעו עליות ומורדות שלוו בהתבטאויות קשות.

בעיתון 'המודיע' הכניסו את המידע על ההתפטרות בתוך ידיעה פוליטית גדולה על כך שנתניהו מתכנן להקדים את הבחירות לראשות 'הליכוד', בסיום הידיעה נכתב - "בתוך כך, לראש הממשלה צפויה משימה לקיים סבב מינויים סביב שולחן הממשלה בעקבות הודעתו של השר סילבן שלום מבכירי הליכוד, שהוא פורש מהחיים הפוליטיים".

'המודיע' מצטט פרשנים פוליטיים האומרים כי ראש הממשלה עשוי למסור את התפקיד לידיו של יושב ראש ש"ס אריה דרעי, שימשיך לשמש במקביל כשר הפריפריה.

בעיתון יתד נאמן' הקדישו לכך ידיעה בעמ' 5, אליה יש הפניה בעמוד הראשון, שם מדווחים על "זעזועים בקואליציה הצרה - שר הפנים שלום פורש מהחיים הפוליטיים". שאר הידיעה מוקדשת לכך שגדעון סער בוחן הקמת מפלגה חדשה, וכן סבב השרים החדש בעקבות פרישת שלום, בעיתון מציינים כי מסתמן שדרעי יתמנה לשר הפנים והפריפריה.

בעיתון 'המבשר' בחרו להתעלם מהידיעה, ואין אזכור לפרישתו של סילבן שלום, מן הסתם עקב הסיבות שגרמו לפרישתו.

ב'הפלס' הקדישו ידיעה יחסית בולטת בעמ' 9, תחת הכותרת "השר סילבן שלום פורש מהחיים הפוליטיים", בגוף הכתבה מציינים כי הכנסת הנוכחית התאפיינה בשורה של פרישות, כשהאחרונה שבהם הייתה של ח"כ ינון מגל. קדמו לו חברי הכנסת שי פירון, שרון גל, אילן שוחט, דני דנון ודני עטר. ב'הפלס' מציינים כי השניים האחרונים עזבו את הכנסת לטובת תפקיד ציבור אחר בשירות הציבורי.
סילבן שלום העיתונות החרדית המודיע יתד נאמן המבשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד