כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ליברמן: "דרעי היה שולח את רות למואבים"

יו"ר ישראל ביתנו תקף שוב בנושאי דת ומדינה, והבהיר כי בלי שינוי - הוא לא מתכוון להצטרף לקואליציה

ליברמן. צילום: פלאש 90
ליברמן. צילום: פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ממשיך את המתקפה על החרדים והנושאים הדתיים.

בפתח ישיבת הסיעה בכנסת היום (ב) אמר ליברמן, כי אם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי היה צריך לעשות גיור לרות המואביה "מעולם היא לא הייתה עוברת אצלו, ובטח גם היה אומר לה 'כוכבית גיור 1 2 3 לכי תחפשי את החברים שלך בבני מואב או בשלגים של סיביר'". ליברמן שב גם ותקף את חוק השבת.

"בשבוע הבא אנחנו נעלה הצעת חוק בנושא גיור רבני העיר. אני חושב שגם זה דוגמה למשהו שהוא בלתי סביר מבחינתנו, ואין לנו שום דבר נגד הדת או מסורת אלא להיפך. אנחנו גם מפלגה שאמרה באופן ברור - אנחנו מתנגדים להפרדה בין דת ומדינה. אנחנו מאוד בעד הפרדה בין דת ופוליטיקה".



ליברמן הוסיף: "לא יכול להיות שרבני עיר יש להם הסמכה לחתן ולתת כשרות לעסקים, ורק בנושא אחד לקחו להם - את הגיור. ולכן אנחנו נחזיר את החוק של רבני העיר היכולת שלהם להתעסק בגיור, ונראה עוד פעם איך הקואליציה הזאת תצביע. אני אומר שמה שקורה היום, גם נניח שאם חברי אריה דרעי היה צריך לעשות גיור לרות המואביה, מעולם היא לא הייתה עוברת אצלו, ובטח גם לה היה אומר 'כוכבית גיור 1 2 3 לכי תחפשי את החברים שלך בבני מואב או בשלגים של סיביר'.

"הטירוף שהגענו אליו הוא פשוט בלתי סביר פה. ולכן אנחנו באמת לא רואים את עצמינו כחברים בקואליציה הזאת בלי שינוי מהותי במדיניות, וכל עוד אין שינוי במדיניות אז לדעתי האופציה להרחבת הקואליציה מעבר ל-61 פשוט לא קיימת ויצטרכו להתמודד עם מה שיש".
ליברמן דרעי כוכבית גיור רות דת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד