ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

נסראללה מאיים: "ננקום על קונטאר"

מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, נאם מעל מסכי ענק בהלווית סמיר קונטאר, והאשים את ישראל בחיסולו

נסראללה  מאיים: "ננקום על קונטאר"

מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, נאם הערב (ב') בשידור מיוחד לאחר הלווייתו של סמיר קונטאר, והאשים את ישראל בחיסולו.

"אין ספק שישראל עומדת מאחורי הפעולה", אמר. "המטוסים הישראלים ירו טילים מדויקים למבנה מגורים בו היו קונטאר ואחרים, פגעו במבנה והרגו אותו יחד עם מספר מפקדים סורים ואזרחים".

נסראללה נאם על גבי מסכי ענק בדאחייה, מעוז הארגון שבביירות, בתום הלווייתו ההמונית של הטרוריסט שחוסל. "מותו" אמר, "הוא אובדן לכל המוסלמים בעולם, ואובדן גדול להתנגדות הלבנונית".



"קונטאר היה אחינו", המשיך, "הוא השתתף בהתנגדות הלבנונית מהיום הראשון ונשא באחריות ובתפקיד משמעותי במשך 33 שנים, הוא היה חבר אישי שלי מאז שנת 1977, חבר בלימודים ומלווה בכל הדרך. אני משתתף בצערם של קרוביו ומשפחתו ומי יתן שאללה ישכן אותו בגן עדן".

נסראללה הוסיף: "אומרים שהירי היה מישראל ולא הייתה חדירה לסוריה, אבל זה לא משנה, כי ישראל הרגה חפים מפשע. זה שצבא סוריה החופשי לקח אחריות על החיסול זה דיבורי סרק שאין להם כל אחיזה במציאות. הם רק הוכיחו שהם עובדים בשירות ישראל".

נסראללה סיים באיום: "נגיב בכל מקום ובכל זמן שנראה לנכון. הלילה אני אומר לאויב, השהיד סמיר קונטאר אחד מאיתנו ומפקד שלנו, זו זכותנו להגיב על חיסולו במקום, בזמן ובדרך שנראה לנו ונממש את הזכות הזו".
חיזבאללה לבנון קונטאר הפצצה סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד