י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כיצד תשפיע ההתפתחות בענף הרכב על המשק הישראלי?

השפעת תאונות הדרכים על ענף הרכב ועל הצרכן הישראלי, השפעת הטכנולוגיה על המרחב האורבני ועל תרבות הצריכה, כיצד העידן הממוחשב ישפיע על פיתוחי המכוניות ונושאים אחרים יידונו בוועידה השנתית לענף הרכב והתחבורה בישראל של לשכת המסחר ת"א והמרכז ועיתון "גלובס", שתתקיים בתאריכים ה-9-7 בינואר באילת

  • י' טבת התשע"ו
.
.



היכן תמצאו את מארק מקגאן, ראש המדיניות הציבורית של אירופה המזרח התיכון ואפריקה של UBER; יוני גריפמן, מנכ"ל UBER ישראל; מארק און, מנכ"ל Gett ישראל; צחי ישראל, מנהל מכירות ישראל Mobileye; וד"ר אילון רייס, מנהל קבוצת התקשורת האלחוטית בחטיבת המחקר ופיתוח General Motors? כל אלו, ועוד רבים מבכירי ענף טכנולוגיית הרכב, ידונו בהשפעות הטכנולוגיה והעידן הממוחשב על ענף הרכב, האיומים וההזדמנויות והתרומה להפחתת יוקר המחייה, במסגרת ועידת Cars2016, הוועידה השנתית לענף הרכב והתחבורה בישראל, של לשכת המסחר תל אביב והמרכז ועיתון 'גלובס', שתתקיים בתאריכים ה-9-7 בינואר באילת.

ועידת Cars2016, המתקיימת זו השנה השנייה, תעסוק באתגרים האקטואליים של ענף הרכב בישראל, במטרה ללבן את הנקודות השונות בפאזל הגדול של תעשיית הרכב לשיפור המשק הישראלי ומצבם של העסקים והצרכנים. ועידת הרכב 2016 תציף, בין היתר, מחדש את הדיון בחוק רישוי רכב ותעניק במה לגורמים הרבים בענף ובממשלה להאיר את הזוויות השונות. כמו כן, הוועידה תעסוק בהשפעת תאונות הדרכים על ענף הרכב ועל הצרכן הישראלי, השפעת הטכנולוגיה על המרחב האורבני ועל תרבות הצריכה, כיצד העידן הממוחשב ישפיע על פיתוחי המכוניות, תרומתה הכלכלית של התחבורה השיתופית למדינה, התחבורה הציבורית מול התחבורה השיתופית, ועוד.

בוועידה צפויים להשתתף אישים מובילים בענף הרכב, בהם מנכ"לי חברות, ראשי ארגונים ואיגודים וגורמים ממשלתיים, בכלל זה: עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, חגי גולן עורך גלובס, מאיר יצחק הלוי ראש עיריית אילת, עוזי יצחקי מנכ"ל משרד התחבורה, מוני בר יו"ר הארגון הישראלי להשכרת רכב וליסינג באיגוד לשכות המסחר, יקי אנוך נשיא איגוד יבואני הרכב, רונן לוי יו"ר איגוד המוסכים, יוסי סקורניק יו"ר איגוד החלפים לרכב באיגוד לשכות המסחר, ערן יעקב המשנה למנהל רשות המיסים, אבנר פלור סמנכ"ל בכיר תנועה משרד התחבורה ומארק און מנכ"ל Gett ישראל.

עוד ישתתפו: צחי ישראל מנהל מכירות ישראל Mobileye, יפית גרינברג יו"ר קבוצת ג.יפית ו G.GROUP ומבעלי סטימצקי, ד"ר אילון רייס, מנהל קבוצת התקשורת האלחוטית בחטיבת המחקר ופיתוח General Motors, מארק מקגאן ראש המדיניות הציבורית של אירופה המזרח התיכון ואפריקה של UBER, יוני גריפמן מנכ"ל UBER ישראל, מאיר שביט מנכ"ל איגוד חברות הביטוח, לוי יצחק מנכ"ל ובעלים לוי יצחק חברה לשמאות וסקרים, גדעון רייס חבר איגוד החלפים לרכב באיגוד לשכות המסחר, עו"ד אורי גורביץ יו"ר ועדה מקצועית ארצית של איגוד השמאים, רועי אלבז מנכ"ל PANGO+, און הרן סמנכ"ל פיתוח טכנולוגיות Auto-Talks, ישראל רון, מייסד ומנכ"ל חברת Spotam מומחה למכוניות מקושרות, חנן פרידמן מנכ"ל BUSNET DRIVE, פרופ' אראל אבינרי ראש המחלקה להנדסה וניהול מערכות תשתית המכללה האקדמית אפקה להנדסה, ועוד. מנחה הוועידה: עו"ד דן כרמלי, משנה למנכ"ל איגוד לשכות המסחר.

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, אמר לקראת האירוע כי ועידת Cars2016 של איגוד לשכות המסחר יחד עם עיתון גלובס מתבססת כוועידה מסורתית מובילה המקיפה את הענף המוטורי כולו. "בוועידה השנה, בה נציגים מכל ענפי הרכב בישראל ורגולטורים ישבו יחד על במה אחת, יושם דגש על החשיבות והמרכזיות של התנועה המוטורית בישראל, וכיצד ניתן לשפרה, להוזיל את העלויות הכרוכות בה, להגביר את הבטיחות בדרכים וכן לבחון בראייה אינטגראלית ארגון תעבורה לאומית".

ועידת Cars2016, הוועידה השנתית לענף הרכב והתחבורה בישראל של לשכת המסחר תל אביב והמרכז, בשיתוף עם גלובס – עיתון העסקים של ישראל, תתקיים בתאריכים 9-7 בינואר 2016, במלון הרודס באילת.
תחבורה רכב ענף הרכב לשכת המסחר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד