כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

פרשת מעונות רוה"מ: וינרוט מול וינשטיין

האם עורך דינה של שרה נתניהו נפגש עם היועץ המשפטי לממשלה ודן אתו בנושאים הקשורים לתיק החקירה?

וינרוט. צילום: פלאש 90
וינרוט. צילום: פלאש 90

עו"ד יעקב וינרוט והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין נפגשו בתחילת החודש ושוחחו על התיק של שרה נתניהו. אמש (ב) פרסם משרד המשפטים כי וינשטיין סירב לדון עם וינרוט בפרטי החקירה של שרה נתניהו.

בעקבות הפרסומים לפיהם וינשטיין הודיע שיערוך שימוע בכתב לרעיית ראש הממשלה, ואף נועד לקבוע אם לזמן אותה לחקירה תחת אזהרה בנוגע לפרשת מעונות ראש הממשלה, מבהירים היום במשרד המשפטים "אכן נערכה פגישה - אך לא נמסרו חומרי חקירה".

הבוקר נחשף כי עו"ד יעקב וינרוט, פרקליט משפחת נתניהו, נפגש בתחילת החודש עם היועץ המשפטי לממשלה וניסה לשכנע אותו לסגור את התיק המתנהל נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. וינרוט אמר בתכנית 'מה בוער' עם רזי ברקאי בגלי צה"ל, כי רעיית ראש הממשלה "צחה כשלג". והוסיף כי בניגוד לדברי היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, הוא כן נפגש איתו אחרי הבקשה לסגור את החקירה. "הייתה פגישה", אמר ויינרוט, "אני ביקשתי פגישה נוספת עם היועץ המשפטי לממשלה ועל זה ענה לי היועץ שהוא לא רואה מקום לפגישה אלא אם אני רוצה, אני יכול להפנות אליו את עמדותיי בכתב".

בעקבות הראיון, במשרד המשפטים הבהירו בצהרים כי "לפני כשלושה שבועות הגיע עו"ד ויינרוט לפגישה אצל היועץ המשפטי לממשלה, לבקשתו של עו"ד ויינרוט, כדי לשוחח בעניין אישי, הקשור לעו"ד וינרוט עצמו. בסופה של הפגישה, שאכן עסקה בנושא אישי, העלה עו"ד ויינרוט גם את עניינה של גב' נתניהו, וטען טענות שונות לגבי החקירה. היועץ המשפטי לממשלה השיב לו שהוא טרם נדרש לדברים לעומקם".

"עשרה ימים מאוחר יותר פנה עו"ד ויינרוט במכתב ללשכת היועץ המשפטי לממשלה וביקש להיפגש עם היועץ המשפטי לממשלה לפגישה שתעסוק בגב' נתניהו. על מכתב זה השיבה עוזרת היועמ"ש כי היועמ"ש איננו מוצא מקום לקיים פגישה כמבוקש, וכי ככל שעו"ד ויינרוט מעוניין הרי שהוא יכול לפנות אל היועץ בכתב", נמסר. עוד הבהירו, כי לא מדובר ב"שימוע בכתב", ולא הועברו חומרי חקירה כלשהם לעו"ד וינרוט. "המדובר בפנייה של סנגור, הדומה לפניות רבות מעין אלה, המתקבלות בלשכת היועמ"ש בנוגע לחקירות שונות".

כזכור, לפני כשלושה חודשים, היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, החליט לאמץ את המלצת פרקליט המדינה שי ניצן וראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרת ישראל, לפיה יש מקום לפתוח בחקירה פלילית בנוגע למספר עניינים הקשורים בהתנהלות מעונות ראש הממשלה.
יעקב וינרוט שרה נתניהו יהודה וינשטיין משרד המשפטים מעונות ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד