כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

דבשת מכוערת על גבה של 'העדה'

הרב אבא טורצקי צפה בקרקס הבובות והבין שגם בקומץ שהוטעה בעבר - היכתה ההבנה מי הם מחריבי עולם התורה • טור

הרב טורצקי. צילום: יעקב נחומי
הרב טורצקי. צילום: יעקב נחומי

חברים טובים ומסורים התקשרו אלי ובקשתם בפיהם: "אבא, אנא אל תכתוב מאמר לאחר הכישלון הנוראי שהיה לאותה קבוצה סהרורית והזויה בהפגנת המאות על פני רחוב מלכי ישראל. דע לך שלאחר כישלון כזה הם מסוכנים פי כמה"...

אמת ויציב. הם היו מסוכנים ועכשיו יותר. אך בכותבי מאמר זה איני בא חשבון עם אותם פורעים הזויים, שממילא לא עתידים להשתנות והם כקבוצה הזויה ידברו הלאה להפגנה חדשה, ושוב יפעילו מערך משומן של לחצים על אנושיים לכל אשר שם ותואר רב מוצמד לשם משפחתו.

אבל שומה עלינו רוב הציבור לעמוד ולהתבונן, להסתכל בעיניים מפוקחות ומפוקסות מה גרם לנפילתם וכשלונם החרוץ.

אמר פעם חכם, כי אפשר לעבוד על ציבור, לשקר, להסית ולהדיח. אבל בסופו של יום הציבור די חכם להבין מי הם מנהיגיו האמיתיים. כן היום, מוצאי צום העשירי, זה קרה ובגדול. הציבור לא קנה את 'גזירת הגיוס הנוראה'. ניסיתם לגייס את כל העולם, איימתם ביהרג ואל יעבור וזה למגינת לבכם לא עבד.

מה יהיה עכשיו? האם חוגים קנאים מארצות הברית ימשיכו להעניק תרומות כספיות בסכומי עתק אל מול כישלון צורב זה? בכלל לא בטוח. האם תצליחו להסית קומץ זעיר של רבני ארה"ב? גם זה כבר לא בטוח. אל תשכחו שגם אותו קומץ זעיר של רבנים מתחיל לקלוט שהדבר היחיד האמיתי שממנו אכפת לכם הוא הכסף שלהם. בשביל לקבל כסף והרבה בעד מסכת שקרים משומנת - צריך להביא קצת יותר ממאות בודדים.

כן, גם העדה החרדית הבינה שאתם לא יותר מאשר דבשת מכוערת על גבה. נמאס להם מכך שאתם אוכלים ומפריסים על גבם מכל העולמות כזללנים תאבי בצע.

אבל העולם ההזוי בו אתם חיים לא סיים לומר את דברו. הכותרת שתימרח בבוקרו של יום בעיתונכם רווי השנאה יהיה כנכתב מראש 'עשרות רבות של רבבות בכו ומיררו וביצעו טקס קריעה על גזירת הגיוס הנוראה', ואתם שפופי קומה ושטופי שנאה תהלכו כאבלים בוכיים שהפעם לא הצלחתם להסית את אותם רבים תמימים שהילכו אחריכם כפעמים קודמות, ובעטו בכם ברגל גסה בפרצופכם כאומרים לכם 'עד כאן'.

כן כן. בליל זה תשבו בקדחנות יתר להצמיד תואר לרשימת הגאונים עלומי שם מעל גבי עיתונכם, שהשתתפו בקרקס עם הבובות המתנפחות מול נערי שוליים פוחזים ואלימים. לא ירחקו הימים שתירשמו בדפי ההיסטוריה כהורסי ומחריבי עולם התורה.

תודה לבורא עולם שהשקפתכם המזויפת והפסולה גוססת אל מול עיני ישראל. אנו, שזוכרים את מעמד הרבבות האמיתי באדר אשתקד, בראשותם של ענקי הרוח זקני ישראל, בראשות מרן ראש הישיבה - נמשיך ונתמיד בדרך התורה ונזכה לראות בגאולה השלמה במהרה.
הפגנה אלימות הזויים כסף העדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד