כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

התלמידה מביתר סוף סוף בפנים

בעקבות חשיפת 'קול ברמה': לאחר דחיות, התלמידה מביתר עילית שלא פתחה את שנת הלימודים - התקבלה

משרד החינוך. צילום: ארכיון
משרד החינוך. צילום: ארכיון

סוף טוב: תלמידת כיתה א' מביתר עילית תחל היום את שנת הלימודים בבית הספר – אהבת חסד בו התעקשו הוריה שתלמד, בעקבות חשיפת כתב קול ברמה ישורון תורג'מן, כי הורי התלמידה נדחו פעם אחר פעם בנסיון להגיע לוועדת ערר בשל השיבוץ הראשוני שלא התאים לבתם.

יו"ר ועדת החינןך מרגי שנחשף לסיפורה של התלמידה פנה לגורמים במשרד החינוך ואלה יחד עם החינוך העצמאי דאגו כי התלמידה תחל כבר היום את שנת הלימודים.

לפני שבוע חשף תורג'מן בתכנית חדש עם הבוקר עם נועם זיגמן את ההקלטות המצמררות בין האב של התלמידה למפקחת משרד החינוך.

בהקלטה נשמעת המפקחת מבשרת לאבא כי ועדת הערר נדחית שוב, "היה צריך להיות לנו ערר נשמעת המפקחת אומרת, "אני מבקשת להודיע כי הוא ידחה לתחילת שבוע הבא, אני מבטיחה שאני יבריא אני יגיע זה יהיה בתחילת השבוע ואני בטוחה שיהיה רק בשורות טובות".

האב אשר מתחנן על נפשו אומר כי כי הוא לפני התקף לב, אני מתעסק ביום יום בדברים קשים, אני קובר גופות, רואה אנשים שרופים ואני לא בוכה כמו שאני בוכה עכשיו, אתם עושים עוול לילדה, אין לי במה להאמין אין מה לעשות כבר, אתם הייתם הכתובת שלי לפני כל הסיפור ולא עשיתם את זה,

המפקחת מבטיחה: "אני יחזור אילך בתחילת השבוע הבא, אני עם דלקת ריאות ויש דברים שאני לא יכול לפרט אותם אבל העיקוב הזה יהיה רק לטובכם, אנחנו נעזור, תאמין לי שטובת הילדה לנגד עייננו".
ילדה ביתר לימודים חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד