ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

איך קונים מגפונים? רנואר מסדרת אותך לחורף

מגפיים או מגפונים? שמלות באלו צבעים? 'רנואר' עם קולקציה חורפית ויפה להופה המושלמת • הסטייליסיטית עדי בורג מסבירה מתי השעה הכי טובה ביום לרכוש מגפיים ומדוע

איך קונים מגפונים? רנואר מסדרת אותך לחורף
יחצ

העונה, מלבד קולקציה חורפית עשירה שמותאמת בדיוק ל׳חורף׳ הישראלי, הכוללת שמלות מקסי נעימות וסריגים בצבעים מרהיבים, השיקה חברת האופנה 'רנואר', גם קולקציית אקססוריז שכוללת מגוון רחב של מגפיים.

אבל איך בוחרים את המגף הנכון? פנינו אל הסטייליסטית עדי בורג שתיתן לנו טיפים:

הכלל הראשון והכי חשוב בקניית נעליים - הוא שלא מומלץ לרכוש בבוקר - הרגל פחות נפוחה ולעיתים יכול לגרור הבדל של מידה. הכי טוב זה לקנות במהלך היום או בערב כאשר, הלכתם קצת והרגליים ׳התעוררו.
׳
העונה, לצד המגפונים השונים שהתרגלנו לראות, חזרו לככב המגפיים הגבוהות שאפילו חוצות את קו הברך ושיאריכו כל בחורה.

החורף שולט וברנואר מוצעים לך מבחר גרביים וגרביונים מדהימות, וואן סייז, במגוון צבעי חורף כהים ומלהיבים, להשלמת ההופעה החורפית המושלמת.




בין היתר מוצעים לך מיטב המגפיים היפהפיות והעדכניות ביותר: כמו מגפיים חומות גבוהות וצבעים נוספים, מגפון - חצי מגף – בצבעי החורף הקלסיים.



חגית ברקוביץ, הבעלים של רשת 'רנואר', מסכמת: "אנו משתדלים לקלוע לטעמם של כל הלקוחות, ובכללם לקוחות המגזר הדתי-החרדי, שגילו את רשת 'רנואר' המציגה בפניהם קולקצייה מרשימה ועדכנית, ועם זאת צנועה המותאמת למגזר".




חורף רנואר אופנה סטיילינג חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד