כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

והחוט המשולש: ימאהה טריסיטי 125

עומסי בתנועה בערים המרכזיות גדלים מדי שנה, עם הצטרפות מכוניות רבות לכבישים. הפתרון הוא מעבר לדו-גלגלי, אך איך מתמודדים עם סכנת הנפשות? עוברים לשלושה גלגלים

והחוט המשולש: ימאהה טריסיטי 125

אין כמעט אדם אחד בכל אזור המרכז שלא חשב להתנייד באמצעות כלי רכב דו-גלגלי. מצד אחד עומסי התנועה באזור המרכז הפכו בלתי נסבלים. מצד שני עלויות האחזקה של כלי רכב דו-גלגלי זולות באופן משמעותי מרכב.

מלבד עלויות האחזקה, צריכת הדלק של דו-גלגלי נמוכה בהרבה מזו של רכב, אין צורך לחפש חניה ולמעשה את יתרונותיו קצרה היריעה מלמנות. לצערנו הרב, חסרונותיו המועטים של דו-גלגלי מתבטאים בסכנה היתרה שיש ברכיבה עליו. בשונה מרכב הוא חשוף ופגיע, בנוסף שני גלגלים לעולם לא יקנו את אותה יציבות של 4 גלגלים. מלבד החשש לרכוב על דו-גלגלי, הרי שיש בכך איסור דאורייתא של "ונשמרתם לנפשותיכם מאוד". גם אם יהיה מוכן האדם לשים עצמו בסכנה על מנת ליהנות מיתרונותיו של האופנוע – הרי שבורא עולם אסר עלינו לעשות כן. מה עושים אם כך?

יש פתרון והוא קטנוע בעל שלושה גלגלים של חברת ימאהה, שמו טריסיטי.

הטריסיטי נולד מתוך הצורך הזה בדיוק – לתת מענה לאותם רוכבים שחוששים לרכוב על כלי רכב בעל שני גלגלים, אך עדין רוצים ליהנות מיתרונותיו של רכב דו-גלגלי. מהנדסי ימאהה בנו קטנוע עם מערכת כפולה לגלגלים והמתלים הקדמיים. מתלים אלו עובדים בצורה נהדרת שכן הם אינם תלויים אחד בשני וכל אחד מהם פועל בצורה עצמאית. לצורך ההמחשה, תדמיינו שאתם עולים רק עם גלגל אחד על אבן, הווי אומר שמתלה אחד ייסגר והשני יישאר פתוח. בפועל לא תהיה כלל השפעה על הרוכב שימשיך שמח וטוב לב בדרכו.

אחת הסכנות הגדולות ברכיבה מתגלה בחורף כאשר רוכבים על גבי כביש רטוב וחלק. בלימה אגרסיבית ולא מבוקרת עם דו-גלגלי תגרום לנעילת גלגל והחלקה מידית. בטריסיטי לעומת זאת, אין כך הדבר. גם אם הרוכב יבלום בצורה אגרסיבית על כביש חלק (אפילו על שמן), צמד הגלגלים הקדמיים מפצים אחד על השני וכך מפחיתים את הסכנה שבהחלקה.

טריסיטי 125 מתאים במיוחד לרכיבה עירונית בגלל ממדיו הקטנים ומשקלו הנמוך. הוא יספק לכם פתרון מצוין כדי לחצות את העיר העמוסה במהירות, גם בשעות השיא. בנוסף עלויות האחזקה שלו נמוכות מאוד ובשורה התחתונה – באמצעותו תזכו ליהנות מכל יתרונותיו של הדו-גלגלי בלי החיסרון שבחוסר היציבות.

לחצו פה לנסיעת מבחן ללא עלות
אופנוע ימאהה תחבורה המרכז קטנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד