י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שטיינמץ לטוקר: "הרבי מויז'ניץ חיזק אותי"

הזמיר החסידי התראיין בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' והסביר את סירובו ליטול חלק במופע הנודע של 'האסק'

שטיינמץ. צילום ארכיון
שטיינמץ. צילום ארכיון

הזמר מוטי שטיינמץ הגיב אתמול (ד) לפרסום בעניינו באתר 'בחדרי חרדים' בדבר החלטתו להימנע מלהופיע במופע 'האסק' היוקרתי בארה"ב - בעקבות כך שהישיבה במופע מעורבת, גברים ונשים יחד.

שטיינמץ עלה לשידור בתכנית הצהריים של מנחם טוקר ברדיו קול חי, זמן אוויר, ואמר כי "פרסום העניין די הפתיע אותי. לא חשבתי ולא תכננתי שזה יצא החוצה".

"פנו אלי מחברת ההפקה של המופע והציע לי להשתתף במופע 'האסק' הנחשב", שיתף שטיינמץ את טוקר, "גם שנה שעברה הם גיששו אם אסכים להגיע. הוא אמר לי: 'אנחנו מאד נשמח לארח אותך'. השאלה הראשונה ששאלתי: 'האם המופע מעורב?' וכשהמפיק ענה לי שכן, אמרתי לו שאני אאלץ לוותר הפעם, אך אשמח להשתתף בפעמים הבאות אם פורמט ישיבת הקהל ישתנה".

חשוב לציין שהפקת 'האסק' קיימה בעבר גם אירועים עם ישיבה נפרדת, בהן נטל חלק הזמר מרדכי בן דוד, שגם הוא מסרב להופיע בפני קהל מעורב. שטיינמץ גילה הבנה כלפי ההפקות מהתפוח הגדול שמתאימות את אופי המופע לסגנון הקהל. "אני מבין את זה לגמרי. זה הסטייל באמריקה. אני לא אומר שזה פסול, רק שזה לא מתאים לי". בראיון סירב הזמר הצעיר לחשוף את הסכום שהוצע לו. "בוא לא ניכנס לסכומים", אמר לטוקר.

"התייעצתי עם האדמו"ר מויז'ניץ, אתו אני מתייעץ לא מעט בשאלות שונות, והוא עודד וחיזק אותי. האדמו"ר אמר לי 'אתה מאד חזק'. ועשיתי כפי שהוא הורה לי".



"האמת היא שהוויתור על ההופעה שם אינו הוויתור הראשון שלי, אלא עיקרון שמלווה אותי מתחילת הקריירה", גילה הזמיר הפופולרי. "כשנכנסתי למוזיקה קיבלתי על עצמי גדרים מסוימים שעל פיהם אני מופיע. אלו קבלות שהחלטתי לקבל על עצמי, ואין לה קשר לאף אחד אחר. אם מופע לא מתנהל בהתאם לקבלות הללו אני מוותר".

שטיינמץ הוסיף כי "אני יודע שהמופע הזה נחשב ליוקרתי ונחשק, אבל יש דברים אצלי שהם מעל הכסף והכבוד. אני נאמן לעקרונות שלי. זה העיקרון המרכזי אצלי. ברגע שאני שומר על העיקרון הזה, כל שאר העקרונות נשמרים מאליהם".
שטיינמץ טוקר האסק חשיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד