כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ממשיך את דרכו: חודש שיעורו של הרב עובדיה

אחרי עשרים שנה: בנו של הגר"ע - חבר 'מועצת חכמי התורה' הגר"ד יוסף מחדש את שיעורו של אביו • המודעה על השיעור - בדיוק כמו זו שפורסמה אז

הרב דוד יוסף עם אביו הרב עובדיה יוסף זצ"ל. צילום: יעקב כהן
הרב דוד יוסף עם אביו הרב עובדיה יוסף זצ"ל. צילום: יעקב כהן

אחרי שני עשורים - השבוע חודש שיעורו הקבוע של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל בבית המדרש "יחוה דעת", על ידי בנו הגר"ד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה ובעל ה"הלכה ברורה".

מדובר בשיעור הקבוע שהיה נותן הגר"ע זצ"ל מידי שבוע בשבוע בבית המדרש "יחוה דעת" בסוגיות מיוחדות בהלכה בשעה שמונה וחצי בערב.

שני עשורים אחרי הפסקת השיעור, ושנתיים אחרי פטירת הגר"ע, החליט בנו הגר"ד יוסף להמשיך את המורשת בבית המדרש "יחוה דעת" ולקיים שיעור שבועי קבוע במקום ובשעה המדויקת - שמונה וחצי.

במודעות שפורסמו בשבוע האחרון בירושלים אף נתלתה אותה מודעה בדיוק כמו המודעה שפורסמה בזמנו על שיעורו של הגר"ע, עליהם חתומים 'בית המדרש יחוה דעת' ורשת 'אל המעיין' אשר הגר"ד יוסף משמש כנשיאה.

בשיעור שהתקיים השבוע ביום ראשון הגיעו מאות אברכים, בחורי ישיבה ובעלי בתים על מנת לשמוע את השיעור הראשון שהעניק הגר"ד יוסף. בסיום השיעור ערך הגר"ד יוסף "מי שברך" לכל הלומדים ואמר כי הוא "מקווה שביחד עם כולם נוכל להמשיך לשמור על מורשת מרן".

בשבועות האחרונים סיפר הגר"ד יוסף למקורביו כי כחלק מהמחויבות שלו להמשיך את מורשת הגר"ע בבית המדרש "יחוה דעת" בו עמד אביו וכיום הוא עומד בראשו, הוא מרגיש גם מחויבות בהמשך הענקת שיעורי תורה והלכה לציבור הרחב. "אנחנו לא יכולים לשקוט על השמרים ומחוייבים לפעול כפי שאבא שהנחה אותנו להתגייס למען עם ישראל ולהרביץ תורה".

הגר"ד הוסיף כי במסגרת זאת הוא מתכוון להמשיך ולחזק את תלמודי התורה ובתי הספר של רשת החינוך של התנועה על מנת להטמיע בכולם את אהבת ה' ויראת השמיים שינקו מאביו זצ"ל.
הרב עובדיה יוסף מועצת חכמי התורה יחוה דעת הרב דוד יוסף הר נוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד