כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

סקר: 73% מהבכירים בהיי-טק הישראלי אופטימיים לגבי 2016

41% מהמשיבים העריכו שתקציבי המחשוב שיקבלו מההנהלה בשנה הבאה יגדלו ביחס לשנת 2015 ■ אף אחד לא דיווח על קיצוץ משמעותי בתקציב הרלוונטי ■ 60% העריכו כי בשנה הבאה יתמקדו החברות בהגנה מפני מתקפות סייבר

  • י"ב טבת התשע"ו
.
.



שנת 2015 תסתיים בשבוע הבא ובענף ההיי-טק כבר מביטים קדימה באופטימיות. קבוצת אנשים ומחשבים ערכה בימים האחרונים סקר על מנת למפות את הלך הרוח הצפוי בענף והתוצאות מעודדות. בסקר השתתפו יותר ממאה מנמ"רים, סמנכ"לי ומנהלי טכנולוגיות במשק הישראלי, במגזר העסקי (הפרטי) והציבורי - מיותר ממאה ארגונים שונים.

משתתפי הסקר נשאלו האם שנת 2016 תתאפיין בהתעוררות בתעשיית ההיי-טק המקומית וכמעט שלושה מכל ארבעה משיבים (73%) העריכו שכך אכן יהיה. 59% מהמשיבים העריכו שתקציבי המחשוב שיקבלו מההנהלה בשנה הבאה לא יגדלו ביחס לשנת 2015, אך היתר (41%) ציפו לכך שהתקציבים יגדלו. אף אחד ממשתתפי הסקר לא דיווח על קיצוץ משמעותי בתקציב הרלוונטי. בנוסף העריכו רוב משתתפי הסקר (60%) כי בשנה הבאה יתמקדו החברות בהגנה מפני מתקפות סייבר.

פלי הנמר, יזם ונשיא קבוצת אנשים ומחשבים, התייחס לממצאים ואמר כי: "תוצאות הסקר מלמדות על מצב רוח אופטימי של סמנכ"לי ומנהלי המיחשוב במשק הישראלי. מהסקר עולה בבירור כי שנת 2016 תהיה ללא ספק שנה מאתגרת, עמוסה בפעילות וחידושי - אשר ויוכיחו שוב כי למרות הכל ההיי-טק ימשיך להיות הקטר שיוביל את המשק הישראלי".
חברות היי-טק עובדי היי-טק סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד