כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הרבנים נהרו לשבע ברכות של דרעי

מי לא היה - חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף אירח, וגדולי ראש הישיבות התייצבו • "גדול הדור בעשיה ציבורית"

הרבנים נהרו לשבע ברכות של דרעי
שוקי לרר

שמחת שבע ברכות לרגל חתונת בתו של השר אריה דרעי, נחגגה אמש (ה') על ידי חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, ובה נטלו חלק גדולי תורה, אדמורי"ם וראשי ישיבות מירושלים וסביבותיה.

גדולי התורה וראשי הישיבות האריכו בשבח בעל השמחה יו"ר ש"ס, וציינו את פועלו הגדול למען עולם התורה - "עם ישראל ובני התורה חייבים הכרת הטוב לרב אריה דרעי שלחם ונלחם ולוחם למען חיזוק וביצור עולם התורה ועל כך כולם מגיעים להשתתף בשמחתו" אמרו גדולי ראשי הישיבות.‏

הגרי"ד גרוסמן בדבריו שיבח את משפחת דרעי והעומד בראשה יו"ר ש"ס. "זכיתי להכיר את משפחת דרעי במשך שנים, משפחה שכולה חסד ונתינה, הרב אריה ואשתו תחיה הם בעלי חסד אמיתיים שמוסרים נפשם בכל עת למען הציבור", אמר הגרי"ד ובירך את החתן על אשר זכה להיכנס למשפחת דרעי.



ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן סיפר על היכרותו הרבה עם השר דרעי ואמר כי היכרותם היא בראש ובראשונה תורנית מתוך לימוד בחברותא במשך שנים רבות וציין את כל פועליו למען עולם התורה, "רבי אריה גם צורבא מרבנן וגם איש שכל כולו עשייה למען עם ישראל".

ראש ישיבת 'יד אהרון' הגר"י אייכנשטיין הרחיב לדבר בחשיבות בניית הבית של חתן וכלה ועל הסיעתא דשמיא שיש להם ע"י השראת השכינה בבית. בדבריו שיבח את דרעי ואמר "אנו משתתפים בשמחה של אחד מהעוסקים בצרכי הציבור הגדולים שבדור וכתוב כל העוסק בציבור, מוסר עצמו לציבור יש לו זכות וסייעתא דשמיא גדולה וב"ה זכה הרב דרעי לסייעתא דשמייא שמלווה אותו תמיד".

הגר"ח וולקין גם הוא בדבריו חיזק את יו"ר ש"ס שימשיך בדרך בה דבק לעמוד למען הישיבות וללכת ע"פ הוראתם של מרנן ורבנן, "רבי אריה הוא גדול הדור בעשיה ציבורית", סיים הגר״ח.

המארח הגר"ד יוסף ציין בדבריו את הערכה הרבה שרוחשים מרנן ורבנן גדולי ישראל ליו"ר ש"ס ואמר - "ראינו כאן הערב את כל גדולי ישראל שבאו לכבד להעריך ולהוקיר את הרב אריה דרעי על כל פועלו למען עולם התורה".

את המשא המרכזי נשא הגר"ש כהן שהרחיב בשבח מעלת חתן וכלה והשמחה שבכך ובירך את השר דרעי שימשיך לקדש שם שמיים במפעליו הברוכים.

במעמד נטלו חלק גם מאות מוזמנים מלבד גדולי ישראל והאדמו"רים חברי כנסת, אישי ציבור ועסקנים בינהם השר לשעבר גדעון סער שנוכחתו בלטה מאוד על רקע התפתחויות הימים האחרונים בפוליטיקה, שר הדתות דוד אזולאי, ח"כ משולם נהרי, ח"כ יואב בן צור, ח״כ אורי מקלב, אריאל אטיאס, אברהם מיכאלי, ח"כ ישראל איכלר, סגר"ע צביקה כהן מ״מ ראש העיר יוסי דייטש. כמו כן נכחו חברי הנשיאות של רשת מעיין החינוך התורני ותנועת אל המעיין אשר הגר״ד יוסף מכהן כיו״ר שלהם.















































































































אריה דרעי שבע ברכות הרב דוד יוסף גדולי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד