י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"בננו חשוד בפרשת דומא. מצטערים לבשר את הבשורה הקשה"

הוריו של אחד החשודים ברצח בכפר דומא, שלחו מכתב אישי לשכניהם ביישוב בו הם מתגוררים בגוש עציון • האב, המכהן כדמות תורנית חשובה במקום, כותב: "הורים נשארים הורים גם כשילדיהם נחשדים בעבירות חמורות כאלו"

אולם בית המשפט בעת הדיון בעניין עצורי דומא, צילום: פלאש90
אולם בית המשפט בעת הדיון בעניין עצורי דומא, צילום: פלאש90

עצורי פרשת דומא - הורי אחד החשודים בפרשת הרצח בכפר דומא, שיגרו מכתב לשכניהם ביישוב בו הם מתגוררים בגוש עציון, ובו הם פונים בבקשה לא לפנות אליהם, ולאפשר להם להתחזק במעגל המשפחתי המצומצם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אבי החשוד הוא דמות תורנית חשובה ביישוב, וכי המעשה בו נחשד בנו מטיל צל כבד על המשפחה ועל היישוב כולו, שתושביו אינם נחשבים לחלק מהגרעין הקיצוני של הימין. בין השאר מפרטים ההורים את עמדתם כיצד להסביר על המקרה לילדים, כנראה משום הסמכות החינוכית שיש להם ביישוב.

"אנו מיצרים מאוד לשתף אתכם שבנינו הבכור ... נעצר לפני למעלה משלושה שבועות כחשוד בפרשת דומא, עבר חקירות קשות ביותר מבחינה גופנית ונפשית, וכפי הנראה בימים הקרובים הדברים יתפתחו ויפורסמו לחומרא", כותבים ההורים.

"בתחילת גיל הנעורים ... עבר להתגורר בגבעות, התחתן לפני כשנתיים והוא אב לבת, בת כשנה", מפרטים ההורים את קורותיו של בנם, ומספרים על המקומות בהם התגורר. "היישוב שבו אנו גרים הינו משפחה אחת גדולה ולכן אנו משערים כי לא קל לכם לשמוע זאת ומצטערים להיות מבשרים בשורה קשה שכזו.

"הורים נשארים הורים גם כשילדיהם לא הולכים בדרכם וגם כשהם נחשדים בעבירות חמורות מעין אלו, אנו מאמינים בחפותו ונראה מה יראנו השם יתברך בסתרי השגחתו".

"לעת עתה בתקופה הקרובה בה יצאו הפרסומים אנו נבקש שלא לפנות אלינו. כוחותינו יופנו בעיקר לחיזוק ותמיכה במעגל המשפחתי של הורינו המבוגרים, אחינו וילדינו ולכן לעת עתה אפשר לשלוח סמס. בהמשך על תחששו מלפנות אלינו לפי הרגשת לבכם.

"איך ומה להסביר ולומר לילדים? סומכים על התבונה של כל משפחה ומשפחה ביישוב שמכירה אותנו ואת דרכנו שתמצא את הדרך הנכונה כיצד ומה לומר לילדיכם בגילאים השונים".

ההורים מסיימים את המכתב בבקשה לשמור על פרטיות המשפחה.


השר בנט מתייחס לפרשת עצורי כפר דומא
דומא דוואבשה שבכ חשוד מכתב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד