כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

חייל נפצע קל בפיגוע דקירה בירושלים

מחבל אזרח ישראל דקר חייל בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים ופצע אותו באורח קל; הדוקר נורה ונלכד

חייל נפצע קל בפיגוע דקירה בירושלים

פיגוע דקירה בירושלים - חייל בן 21 נפצע באורח קל מדקירה ברחוב הצבי בירושלים, סמוך לבניין בזק. הדוקר, תושב עזריה אזרח ישראל, נורה ונלכד על ידי מאבטח.


צילום: מאיר סיבוני

מחבל פלסטיני, תושב עזריה כבן 30, התנפל בדקירות סכין על חייל בן 21 ברחוב הצבי, מול בניין 'בזק' שליד תחנה מרכזית ירושלים. הצעיר נפצע באורח קל, כוחות ההצלה מעניקים לו טיפול רפואי ומפנים אותו לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

מאבטח שהבחין במחבל הדוקר, ירה לעבר המחבל ולא פגע בו, אך המחבל נבהל ונכנע. הוא השתלט עליו וחיכה להגעת כוחות המשטרה, שעצרו אותו. במעצרו התברר כי המחבל הדוקר נושא תעודת זהות ישראלית. מהמשטרה נמסר כי "העירנות והתושיה של המאבטח, לצד תגובתו המהירה והנחושה מנעה פיגוע גדול בסמוך לתחנה המרכזית".

סגן ניצב אסי אהרוני, תיאר את האירוע בשיחה עם אסף ליברמן בגלי צה"ל: "מחבל כבן 30 ממזרח ירושלים הגיע לרחוב הצבי בסמוך לתחנה המרכזית מאחורי חייל והצליח לדקור אותו. מאבטח שהיה בסמוך הבחין באירוע, ומיד רץ למקום נאבק עם המחבל, השתלט עליו ותוך שניות שוטרים שהגיעו הצטרפו ועצרו את המחבל".

שלמה מישקובסקי מתנדב באיחוד הצלה סיפר - "יחד עם מתנדבים נוספים הגענו רגלית לזירה בתוך שניות ספורות ממשרדי איחוד הצלה שבסמוך ונתקלנו בחייל שנדקר בפלג גופו העליון כשהוא בהכרה מלאה ולצדו הסכין והמחבל שנתפס.

"הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים. אין ספק כי מדובר באירוע שהסתיים תודה לאל יחסית קל לאחר שכוחות הביטחון השתלטו בזריזות על המחבל ומנעו ממנו לדקור אזרחים או חיילים נוספים שהיו בסמוך אליו".


צילום:מאיר סיבוני








פיגוע דקירה בזק טרור תחנה מרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד