ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ביתר עילית: לעיני אחיו בן ה-6 - בן 3 וחצי נפגע מאוטובוס ונהרג

תאונה קשה ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית: ילד כבן 3.5 נהרג מפגיעת אוטובוס לעיני אחיו בן ה-6 • האמא עודכנה באקראי, האב עדיין אינו יודע על התאונה, מאחר והוא לומד בכולל מחוץ לעיר • המשטרה בוחנת את נסיבות האירוע

זירת התאונה
זירת התאונה

ילד הולך רגל נהרג בתאונת דרכים מפגיעת אוטובוס ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית.

היום (א) בשעה 16:00 לערך, אירעה תאונת דרכים קשה בביתר עילית, בה ילד הולך רגל נפגע מאוטובוס עירוני. לכונני איחוד הצלה ומד"א שהוזעקו למקום, לא נותר אלא לקבוע את מותו. צוותי זק"א הוזעקו לזירה כדי לטפל בגופה.

בוחן משטרת אגף התנועה בדרכו למקום לבחון את נסיבות התאונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הילד, בן 3 וחצי, נהרג לעיני אחיו בן ה-6. שני הילדים רצו לעבר הכביש, ואישה שהבחינה בכך תפסה את האח הגדול בידו ומנעה את הפגיעה בו. אבי הילדים עודכן בפרטי התאונה שאיחור של שעה, מאחר והוא לומד בכולל מחוץ לעיר.


זירת התאונה

"בעקבות הקושי בזיהוי המנוח, המשטרה ביקשה לבצע זיהוי DNA במכון הפתולוגי באבו כביר" אומר מפקד זק"א בנצי אוירינג ל'בחדרי חרדים'. לדבריו, על הילד נמצאו פריטים אישיים ויש גם את עדות אחיו שהיה יחד איתו ואישה סחבה אותו מתחת לאוטובוס שניה לפני שהגלגלים פגעו בו, כך שסביר להניח כי המשטרה תסתפק בעדויות אלו אל מנת לקבוע את זהותו, כך שהלוייתו תיערך כבר הערב.

בני המשפחה מתגוררים באיזור, האם פגשה אישה ברחוב וזאת סיפרה לה כי הייתה תאונה קשה וככל הנראה הבן שלה נפגע ונהרג. "האם הגיעה כשהיא היסטרית ולא הפסיקה לשאול מה איתו, היא עדיין לא ידעה שהוא נהרג, עד שהכניסו אותה לאמבולנס זק"א יחד עם עובדת סוציאלית", סיפר עובר אורח ל'בחדרי חרדים'.

"כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה" סיפר עזרא גוטליב מתנדב באיחוד הצלה וכונן מד"א. "הילד נהרג במקום כתוצאה מפגיעת אוטובוס בסמוך לצהרון בו הוא שהה. למרבה הצער צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל".

אריה הרשלר, מתנדב זק"א שהגיעה לזירה, סיפר: "מדובר בילד שחצה את הכביש שלא במעבר חציה אוטובוס עירוני פגע בו בחוזקה. הגעתי לזירה עם מתנדבי זק"א נוספים ולצערי הילד היה ללא רוח חיים. מדובר בתאונה קשה מאוד".

פאראמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו ילד כבן 4 מוטל במרכז הכביש כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה ומחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולצערינו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים עולה כי בין השנים 2008 ל-2015 אירעו 126 מקרי תמותה של ילדים ובני נוער הולכי רגל עקב תאונת דרכים.

מתחילת שנת 2015 מתו בתאונות דרכים כהולכי רגל 13 ילדים ובני נוער. מתחילת שנת 2015 מכל סוגי התאונות הדרכים מתו 43 ילדים ובני נוער.

כ-50% מכלל מקרי ההיפגעות התרחשו במהלך חציית כביש, מתוכם 70% שלא במעבר חצייה. ב-55% מכלל מקרי הדריסה לא היה ליווי מבוגר.

צילום: הערשי פרלמוטר, קבוצת מדברים תקשורת












תאונת דרכים אוטובוס פגיעה ילד מוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד