י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מאוחדת ופתחיה חנכו: 'מרכז להתפתחות הילד'

ליצמן: "מאוחדת מתייחדת לא רק בהקמת המרכז החשוב אלא גם ברגישות לכל פניה ובהבנה עמוקה לצרכי הציבור החרדי"

מאוחדת ופתחיה חנכו: 'מרכז להתפתחות הילד'

שכונת גאולה בירושלים לבשה חג ביום שני השבוע, לרגל חנוכת "המרכז להתפתחות הילד", פרויקט משותף של מאוחדת ורשת פתחיה. הפרויקט הוקם מתוך חזון שמאוחדת היא איננה רק קופה לחולים אלא גם קופה לבריאים, ובמיוחד ילדים יקרים שצריכים דחיפה קטנה או יד מכוונת בכדי להיכנס למסלול הלימודים הרגיל ואף להצליח בו.

את המעמד החגיגי פתח והנחה הרב משה ברים מנהל השיווק של מאוחדת במחוז ירושלים. בהדרת כבוד קיבלו המשתתפים את פניו של הגאון רבי ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'אור החיים', שהתכבד לשאת דברי ברכה לכבודו של המעמד, "יש להוקיר את מאוחדת בראשות המנכ"ל מר זאב וורמברנד על היוזמה החשובה, ואתם גם איש החינוך והמעש הרב יצחק גולדקנופף, שחברו יחדיו למען הקמת מקום חשוב זה עבור ילדי ישראל הטהורים", אמר.

"במרכז זה שאנו נמצאים עתה רק בראשיתו אנו מביאים בשורה לתושבי מרכז ירושלים, ולא ירחק היום ונשמח להזמינכם לחנוכת כל הבניין עצמו שיתנשא לגובה של חמש קומות ויכיל מרפאות ומכונים לקהילה, יחד עם 'מרפאה לבריאות הנפש' שתוקם אף היא בבניין גדול ומרכזי זה", אמר מנכ"ל מאוחדת זאב וורמברנד.

"המיוחדות של המרכז לבריאות הילד הוא גם בכך שאנו מדברים בשפתו של כל ילד, אנחנו לא מבקשים להכפיף את הילד לשפת המקום, אלא אנו מדברים בשפתו, אם זה עברית או אידיש ואף אנגלית", הוסיף המנכ"ל. בדבריו חלק מנכ"ל מאוחדת שבחים לשר הבריאות יעקב ליצמן שמוביל רפורמות חשובות בבריאות.

את ברכת רשת פתחיה הביא הרב יצחק גולדקנופף. "עם מאוחדת יש לנו כבר שותפות ארוכה מזה כ-11 שנים עת הקמנו את המרכז ברמות, עכשיו אנו הולכים מחיל לחיל עם מרכז חדש בלב ירושלים, שאין לי ספק שלא ירחק היום ומדי חודש בחודשו יהיו כאן במקום יותר מ-2000 טיפולים לרווחתם של ילדי ירושלים. כמעט מחצית מהילדים שמתחילים בפתחיה נכנסים בהמשך הדרך למוסדות חינוך רגילים והם רואים בהם הצלחה רבה". אמר.

את משא הנעילה נשא שר הבריאות יעקב ליצמן. בראשית דבריו העלה על נס את שיתוף הפעולה בין קופת חולים מאוחדת לבין רשת פתחיה. שר הבריאות שיבח את מאוחדת ואת המנכ"ל זאב וורמברנד. "מאז כניסתי לתפקיד במשרד הבריאות שמתי דגש על נושא הטיפול בפניות הציבור וברצוני לציין את שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל לו אנו זוכים ממאוחדת", אמר השר. עם סיום משאו של שר הבריאות, העניקו לו מנכ"ל מאוחדת וטל שאול מנהל מחוז ירושלים תשורת הוקרה. כן הוענקה מתנת הוקרה ליו"ר תחיה הרב יצחק גולדקנופף.

במעמד השתתפו עוד מבכירי מאוחדת ביניהם: חבר הדריקטוריון אברהם וובר, ד"ר דוד מוסינזון סמנכ"ל רפואה במאוחדת, ראש אגף שירות ושיווק רון שולויס, ד"ר דוד מורל עוזר מנכ"ל מאוחדת ומנהל תחום פרויקטים, ד"ר יובל וייס המנהל הרפואי של מחוז ירושלים במאוחדת, מאשי קידר מנהלת השיווק של מאוחדת למגזר החרדי, ר' יהודה לוי מנהל מרחב מרכז.

כמו כן נכחו אישי הציבור: מ"מ ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, סגן ראש העיר ישראל קלרמן, חברי מועצת העיר מיכל הלברשטאם, יצחק פינדרוס, נחמניאל סבן, שלמה רוזנשטיין ויעקב הלפרין. מנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב, מנהל אגף חינוך חרדי בעירייה איתמר בר-עזר, ועוד. ראשי ארגוני החסד והרפואה: אורי לופליאנסקי יו"ר יד שרה, בנימין פישר יו"ר מגן לחולה, זאב קשש יו"ר איחוד הצלה, משה טיטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה, אליהו פולק סמנכ"ל איחוד הצלה, שמעון ברוין יו"ר ארגון ביקור חולים - יד אברהם', יחזקאל ברוין מנכ"ל ארגון ביקור חולים-'יד אברהם', יוסי מרגליות יו"ר ארגון 'רפואה שלמה', מרדכי אייכלר יועץ רפואי, ישראל טירנואר יו"ר מוקד ה.ר.ב. מנכ"ל פתחיה ישראל גולדקנופף, צור אדמון מנהל מרחב מחוז ירושלים של רשת טרם ועוד.

צילום: שלומי כהן




























מאוחדת יד אברהם פתחיה גולדקנופף מזוזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד